tirsdag den 19. august 2014

Kalaha-Mandag den 18 august 2014.














 Idræt var aflyst idag, så vi skulle kun have matematik fra 10:45 til 13:40, så jeg skulle bare vøre på skolen 10:45...Men jeg stod alligevel op sammen med Ida kl 06:00.
 Morgenmad.

 Jeg havde haft fletninger i i nat, så jeg fik krøller idag.
 Jeg satte mig ned på køkkengulvet sammen med prudst, og læste blad.



 Krøller.





 Det regnede så meget, at far kørte ida til bussen.

 Det er ved at være ret koldt nu...sommeren er ved at være ovre....
Så det er godt at man har en jakke.  

 Jeg satte mig ud og lavede blogindlæg for igår.







Og jeg fik ENDELIG mit indlæg om københavnerturen udgivet. 


 Det regnede stadig, da jeg skulle med bussen, så mor kørte mig til
 Jeg ventede inde i busskuret.

 Jeg venter faktisk aldrig derinde, fordi at jeg sys det er så klamt, med alle de cigaretskodder, og der lugter af tis..men det regnede.









 I bussen.

 Bussen var der kl 09:53..
 Og jeg ankom til sønderborg ved 10:13-tiden.
 Og det regnede stadig.



 Jeg var lige inde på borgen for at tisse.
















I matematik skulle vi bare sætte os et sted og lave et par opgaver, så jeg satte mig i stille-området.
Sådan ser det ud..




 Friiiiii.
Je
 Jeg tog den første bus jeg kunne finde, da jeg skulle hjem og tapesere.


Ida fik jo fri 14:10, men jeg troede hun fik fri kl 13:10, så jeg var jo selvfølgelig taget hjem..årg..ellers kunne vi have mødtes, og taget bussen hjem sammen.















Jeg stod af i byen idag, da jeg bare havde brug for at gå en lang tur alene. 
 Jeg

 Hævede lige nogle cashes...
 Jeg tog en omvej hjemad.













 Hjemmeee.

 Smed min taske i køkkenet.
 Åd en gulerod.
 Tomat og vand.
 Og gik ud for at mødes med ida, da hendes bus landede en halv time efter.


 Hvis i kan se et menneske på marken, så er det bare ida.

 Jeg gik op og tapeserede lidt mere på mit værelse.
 Før min mor og far valgte at bytte hus med min farmor og farfar, så havde mig, Ida og Alice satdig værelse i dette værelse, der nu er mit, men vi plejede bare at gå ind, ad denne gule dør...den er ikke blevet muret fast endnu..så man kan bare kigge ind til min farmor.

 Der kommer altid sådan en dejlig farmor og farfar duft derindefra..så nogengange tager jeg mig i at dufte derind-haha.

 Kan i huske at jeg fortalte om det ida gjorde med kakao...well.. det gjorde jeg..men jeg kom til at drikke alt kakaoen, før jeg fik taget et billede af det..men ihvertfald, skal du bare hælde kakao i et glas,og tage en masse isterninger i det, så bliver det dejlig køligt, og det smager også ret godt...

Så gjorde jeg det bare med noget isthe.



 Internettet er ret lort på mit værelse, så jeg hørte cder...and i did some pretty awesome dancemoves...







 Denne cd er fra 2002, der gik jeg i 2 klasse(friskole)...jeg var enormt forelset i nik og jay dengang, og hørte denne cd, næsten uafbrudt...i flere år...jeg hører den stadig, no secret, jeg elsker stadig denne cd ret meget endda, jeg kan LET IKKE lide deres nye musik, men de gode gamle klassikere, bliver jeg aldrig træt af.



 Før aftensmaden, havde jeg næsten fået tapeseret nr 2 væg.


 Aftensmad.

 Så fortsatte jeg igen.


 Jeg sys det går ret godt...det næste jeg vil, er at få malet den side, hvor mit skab skal stå, så jeg kan få mit tøj op og hænge, for lige nu, an jeg ikke rigtig finde mit tøj, når det ligger i en rodebunke ude på loftet...så jeg bliver nødt til at tage det første jeg finder..så ingen sæt der næsten  passer sammen til mig, lige for tiden.





 Kattene skulle have mad.










 Det sidste afsnit af lindsay lohan.












 Lavede madkpakke..salatrester fra igår.

 Og rugbrød...det bliver jo en lang dag i morgen, da vi skal have timer til 16:25, hver tirsdag..
 Ida spurgte om jeg ville spille kalaha, det ville jeg da gerne.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar