lørdag den 23. august 2014

One of those days-Fredag den 22 august 2014.


 Booty in da face, før skole.








 Gå i Skole. 








 Sønderborg.





 I billedkunst skulle vi lære at tegne perspektiv-tegninger, og tegne efter forsvindingspunkter og grundlinjer.
Dette er hvad jeg fik lavet..
Ikke det pæneste, haha, jeg tegner også som en brækket arm..

 Og så skulle vi tegne efter noget som vi sad og kiggede efter.

 Dette billede er bare så smukt...det er ikke en jeg hat tegnet eller taget, jeg har faktisk bare kopieret det fra en facebookgruppe.
 Jeg var hjemme 14:30.












 Tog mig lidt peanutbutter-snack-mad.

Og så tog jeg til sønderborg igen, ved 16:00-tiden, da jeg havde et ærinde kl 17:00.














 Og det begyndte selvfølgelig at regne, da jeg ventede på bussen.

Godt at der er et tag ved brandstationen.






Endelig kom bussen.












Jeg var lige inde i borgen og vende.






 Og så var jeg hjemme igen ved 17:50-tiden.






 Jeg fatter ikke hvorfor at vi har fået et ikea blad, når vi ikke har en ikea i sønderborg..men jeg ville SÅ gerne have en ikea i sønderborg.
 Mig og Ida chillede på idas værelse.



Hvis i vil se den sødeste baby-video NOGENSINDE, så se denne her.
Jeg følger faktisk begge familier på youtube.
Hende pigen med det sorte hår er Julianna fra itsjudyslife, og hende med det lyse hår er emilia, fra thesacconejoly.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar