lørdag den 2. august 2014

Stor biograf på havnen-Fredag den 1 august




 Stod op kl 07:00 ca.

 Og gik udenfor og sagde godmorgen til vores skatte.
Her er det prudst.



 Harald.











 Så gik vi lidt rundt for at finde de andre missere:)

Pinkey og bruno skulle der da også lige siges godmorgen til.


 Prudst elsker da vidst og sidde i kasser.
 Jeg gik igang med at grunde på mit værelse igen.





 Så skulle der lige lavet et blogindlæg.


 Og ses lidt youtube.

 Jeg støtter jo world animal protection med 30 kr om måneden.
Alt du skal gøre er bare at sende en besked med beskyt til 1919, så er du med til at beskytte dyr for 30 kr om måneden.
 Så gjorde jeg mig klar til at tage op på brugsen med flasker.





 Jeg gik lidt rundt i huset og i vores udlejning, for at finde flasker, og det blev da også til en hel pose.

























Jeg skulle da lige have pengene retur, så det gik jeg ind på brugsen for at få.






 Derefter gik jeg en lidt længere tur.





















 Mine ynglingsblomter.
 Hvad mere kanman blive gladere af, hvis der er millioner af dem.
På bare et sted.












 Det var her ringridningen blev holdt(ligesom alle år), men nu er det jo ovre, så nu er det bare en tom plads igen:D
Bare vent til næste år igen







 Min mor kom kørende forbi mig, fordi at hun skulle op og handle. så jeg gik tilbage til rema 1000 og handlede med hende.



 Det var da meget smart, for så kunne jeg jo også køre med hende hjem igen.
 Kattene skulle forkæles idag, men noget kattesnask, som jeg kalder dette her,
De får normalt kun tørfoder, altså kattepiller, men engang imellem forkæler jeg dem altså med kattesnask.
Prudst vores den ældste kat plejer at få tørfoder om morgenen og vådfoder (kattesnask) om aftenen, fordi at hun er ældst af vores katte, og ikke tager så let på.


 1 til dem hver.

Haha, prudst der gerne vil have skinke.

 Så gik jeg igang med at lave aftensmaden.
Og som sædvanligt vil prudst gerne sidde og kigge med.



 Salat.
 Kartoffelbåde.
 Lidt tid efter aftensmaden gjorde vi os klar til at tage til sønderborg.






 Far kørte mig og alice hen til en af alices veninder, da vi skulle have hende med.
 Vi var lige inde på bilka for at købe lidt lækkerier.

 Vi skulle nemlig til udendørs storskærms-biograf på sønderborg havn.
Det er kun 1 gang om året, i 2 dage.
De viste gravity med sandra bullock og george clooney.

 Det var rigtig hyggeligt.
Folk havde dyner, puder, tæpper og slik med.



 Det startede 21:30.

 Filmen var nok ikke helt min stil, da den kun var med atronauter og rummet, osv.
Men den var da ok, jeg er glad for at jeg tog med, for det var ret hyggeligt.

 Da den var slut ved 23:30-tiden, gik mig alice og alices veninde ned til havnen og snakkede lidt og ventede på at far hentede os.














 Alice skulle sove hos sin veninde, så mig og min far var hjemme kl 00:00 ca.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar