torsdag den 28. august 2014

Indkøb til bøffer-Onsdag den 27 august 2014.


 Morgenmad.





Afsted i skole. 








 Hver gang man kommer herhen til brugsen, så dufter der så dejligt at nybagt morgenboller og franskbrød.


 Der var vejarbejde et sted i hørup, på vej til skole, og det vidste buschaufføren ikke, så bussen skulle køre udenom det, og det resulterede i at bussen blev de der 10 minutter forsinket.
Så jeg var nede på busstationen 07:57, og havde kun de der 3 minutter til at komme hen på skolen, så jeg ikke fik forsent-fravær, hvis der er noget jeg ikke kan lide, er det at komme for sent..jeg mener det tager 5 minutter, hvis man går hurtigt, men jeg indhentede det, med noget løb.





 Jeg nåede det lige, og læreren var ikke kommet endnu, så pyhaaa.
 Toiletparty i pausen.




 Det er så smukt at kigge ud ad vinduet, når man står på de lidt højere etager på vuc.


 Ja, jeg stod inde i et slags grupperum.




























 Jeg har jo madtjansen om onsdagen herhjemme, så jeg skulle lige købe noget mad ind.










 Lige låse tasken ind, så man ikke skal slæbe på så meget.



 Jeg elsker rulletrapper.


Så skyndte jeg mig ud til den første bus der var der. 

 Men jeg havde ekstremt meget at bære på.
 I bussen sad jeg jo med min taske på ryggen, og der sad en anden ved siden af mig, så jeg kunne desværre ikke sætte min taske på det andet sæde, så jeg sad næsten lige oppe i det andet sæde, med en bakke jordbær lige i fjæset-awkward-much awkward..og jeg kunne næsten ikke bevæge mig..av..av..
 Heldigvis kom jeg ud ved marken.






Haha, det var varmt, mit hår fløj hele tiden ind i mit hovede, det var tungt, og jeg gad bare ikke gå..så det var en ret træls gåtur hjemad.







 Heldigvis kom ida og hjalp med at bære noget, for hun havde før fri, så hun var allerede hjemme på det tidspunkt.
 Lille munckin..

 Jeg lavede lige blogindlæg for igår.




 Spiste lidt pasta.
 En peanutbutter mad skal der til.
 Og så lidt youtube.








 Så skulle der laves aftensmad.



 2 løg.
 Vand i munden, så du ikke græder.
 Put løgene op i en skål.
 Find dig en sød kat.







 Lidt olie på panden, jeg bruger aldrig smør eller margarine, det er for usundt.
 Lidt champignon i panden.
 Hakket oksekød.

 Krydr det godt.

 4 æg i det kogende vand, vi var 4 personer, derfor 4 æg.
 Æggene skal være i vandet i ca 10 minutter.
 Salaten skæres.
 Bananer puttes i.
 Galiamelon i .

 Jordbær.
 Kylling puttes i panden.

 Æggene skæres i stykker og puttes i kødet.
 Blåbær i salaten..
 Og lidt vindruer.
 Bøfferne formes, jeg valgte at lave kæmpe-bøffer.


Creme fraiche og fetaost i skåle.


 Det gik ikke så godt med de store bøffer, så jeg valgte at hakke dem alle over..næste gang, er det nok bedre at lave dem mindre.
 Lidt kashew-nødder, og peaunuts i skåle.
 Og lidt i kødet.
 Dækket bord.



 Så lavede jeg madpakke.
 Mig og Ida kørte med far ud for at aflevere pizza til dem der pløjer fra min fars arbejde, som jeg også har arbejdet med i 8 uger. :D










































 Fodrede kattene.

 Tog noget idrætstøj på.




 Vandflaske klar.
 Ryddede op i køkkenet.





 Og så cyklede mig og Ida til zumba.























 Det var slut kl 21:00.



 Så der cyklede vi hjem igen.
Det var virkelig sjovt det zumba der.







 Vi var hjemme 21:30.

Kattene ventede vidst på os.



 Gik i bad, og tog morgenkåbe på.

V
 Var ude i stalden med prudst.



 Prudst ser vildt uhyggelig på det billede her.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar