torsdag den 7. august 2014

Grillspyd-Torsdag den 7 august 2014.






 In the morning.


 Læste lidt blad.



 Da det var tid, gik jeg til skole.















 Da jeg fik fri, tog jeg den første bus, der gik 11:55 :D







 Jeg var lige inde på borgen og købe lidt spiseligt.





















 In the bus.


 Ef
Kun 2 kr.



Jeg gik på vores mark på vejen hjem















Græsset er ikke blevet slået i ret lang tid, men der har jo ikke rigtig været noget regn, så det kunne gro, undtagens de der gule blomster der, de gror ret hurtigt.


Jeg glæder mig til at jeg skal ud og køre rundt i traktoren igen.



Jeg læste lidt videre i bladet, da jeg kom hjem.



Så lidt youtube.
Mor og alice skulle til sønderborg, og aflevere en guitar, der skulle have nye strenge i.


Stribe sneg sig ind.












Jeg blev endelig færdig med at grunde alle væggene på mit værelse.
Prudst lå og fedede den imens, jeg grundede færdigt.











Næste skridt, er bare at få flyttet min dør lidt..




Aftensmad.


Så fodrede jeg kattene, mens det regnede.










Prudst vil så gerne op på vores loft, men det må hun ikke, da hun ellers bare kan komme til at tisse rundt omkring.
Så hun skal være under opsyn.
Hun vil også gerne ud på vores udestue-tag.




Jeg fik samlet lidt af tapetet fra gulvet op.


Disse 2 nøgleringe fik jeg købt, da mig og familien var i england i 20018.
vi var til great dorset steamfair.
Link her.
http://www.gdsf.co.uk/
Og her:
https://www.youtube.com/watch?v=9-ymRm0OHgY
Ej, det var virkelig fedt at være der.




Jeg fik lige læst lidt i min bog.



Og så var der twisted kl 20:00.




Ham danny der...øhhmmm...jaa..han er ret lækker! :-Dhan er med i twisted..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar