søndag den 17. august 2014

Regnvejr og nachos-Søndag den 17 august 2014.


 Stod op klokken 08:00.
 Cutiepie prudst.

 Min far og jeg dækkede morgenbord.




 Det regnede.





















 Mig, Ida og Alice så på gamle billeder og videoer på Ida computer.
 Årh pjevs, jeg savner dig<3
Ida siger at hun ligner en kasse på dette billede, hahah, det gør hun faktisk også...
 Jeg smed bare mit hår op i en tilfældig frisure..

 Alice ville have nogle æbler med op til sin efterskole til hende selv, så far tog vores frontlæsser, og hejste hende op i et af vores æbletræer.



 Det har regnet hele dagen....pinkey og bruno var ihvertfald ret våde..





 Han gnaver på et æble her.





 Jeg fik skyllet spanden med tapetklister, da min far siger at det er noget levende organisk materiale, så det rådner meget hurtigt, hvis man ikke gør det rent, når man ikke skal bruge det mere.

 Jeg kan stå og beundre tapetet på mit værelse i hundrede timer, jeg er simpelthen bare så glad for at jeg har fået noget tapet op, og at resultatet faktisk er blevet pænt...glæder mig til at få mere op, når jeg har tid.










 Mig, Ida og Alice chillede lidt på Alices værelse.

 De spillede klaver, men jeg kan slet ikke spille klaver, så jeg sang bare med.


 Jeg fik lige tid til at lave min juli goodiebox.
 Sammen med prudst, der bare sov.










 Musik skal der til.

 HhHhahahaha, da jeg sad og lavede goodiebox, og hørte denne sang, kom Ida og sagde "jeg føler at justin bieber er en påfugl, der går rundt og spreder sine vinger, og vil parre sig med alle"...HAHAHAHAH!!
Hun kan ikke særlig godt lide justin bieber, det kan alice dog heller ikke...But i can !:D
 Min farmor havde igen bagt småkager til os...Hendes kommenatr vari må ikke spise dem for hurtigt, for der er noget hårdt inde in dem, så pas på at i ikke knækker tænderne"..Det hårde er små citronstykker, da det er en form for citronsmåkager, men de er sindsyg gode.


 Det er hårdt at lave goodiebox.



 Mor og far skulle til min mors onkels fødselsdag ved 12:00-tiden, så mig, Ida og Alice lavede et fad nachos.

 Ida lavede noget advocado-dip.


Lidt sundt skulle der også til. 

 Vi havde dækket bord i stuen.


citronthe. 


 Varmt vand i.

 Det regnede stadig.
 Vi hentede vores dyner.



 Og satte frozen på, som vi så.





 Bagefter kom der helt vildt mange afsnit af beverly hills, som vi ikke kunne lade være med at gå fra.




 Jeg blandede noget mere af tapetklisteret op.

G
 Gik i bad.






 Spiste lidt bær.
 Citronthe.
 Vand.
 Så lidt mere beverly hills.

 Det er jo helt vildt..

 Ved 17:40-tiden kørte mig, Ida og far op til færgen med alice, da hun skulle tilbage på efterskolen.














 Vi var lige på brugsen og købe ting til madpakken.




 Jeg har allerede ting til madpakken, så jeg købte bare tyggegummi, og en kakaomælk, da jeg vil prøve noget som ida gør, men det viser jeg senere..det har noget at gøre med isterninger.
 Vi kørte os en lille tur i skoven.






 Mig, og Ida smurte madpakke, da vi kom hjem.



 Ida lavede sine egne musli-barer, til at have med i skole.
De er så gode, det er som at spise småkager.
 Men de er sunde.

 Min smoothieblender, er væk, fordi at jeg jo er igang med at lave mit værelse om, så den ligger under en masse rod, ligesom mange andre af mine ting, så jeg glæder mig til at gense alle de ting, jeg ikke kan bruge, når de ligger under en masse rod....Så jeg blev nødt til at bruge den gamle blender.
 Smoothien smagte så godt at jeg ikke fik taget et billede af den, da den blev færdig--haha.
 Mig og prudst slappede af på sofaen til noget youtube.








































































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar