mandag den 11. august 2014

1 skoledag på Vuc-Mandag den 11 august 2014.


 Stod op klokken 06:00, det var jo min første skoledag på vuc i sønderborg.




 Jeg var så træt igår at jeg ikke havde smurt madpakke, så jeg gjorde det her til morges.

 Morgenmad.

 Nu er bustiderne jo lavet om til skoletiderne, men jeg tager alligevel den der går 07:18, og det er en skolebus.

















 I bussen.

 Så var jeg i sønderborg.
Vi skulle mødes 08:15, så jeg kunne gå langsomt, jeg skulle ikke skynde mig.


 Vuc forude..
 Jeg kunne lige nå et toiletbesøg inden vi skulle være i salen.



 Vi samledes i salen, og fik en præsentation af lærerne og skolen.
Derefter blev vi delt ud i klasserne, jeg fik klasse nr p,  og lokale 209.
Vi er 30 i min klasse, så det er ret mange, da jeg altid har været ved de 15-18 stykker, så det er vildt mange elever i klassen.
Men de virker alle meget søde, og det er meget rart at man kender dem fra matematik-kurset.
Vi fik udleveret vores ipads, som vi enten skal låne eller købe.
Jeg låner kun min, men jeg har overvejet at købe den, for den er ret smart til rejser og bare lige til at tage med.

Vi fik fra kl 13:20 idag.
 Det var ret hårdt at være i skole idag, da jeg følte mig søsyg, og havde det som om at jeg stadig var ude at sejle, jeg havde også lidt kvalme.

Det regnede ekstremt meget.




 Så jeg skyndte mig ind i borgen for at gå på wc.


Jeg havde lige 20 minutter, til bussen kom, så det var en okay lang ventetid.





 Da jeg havde kørt med bus, og selvfølgelig var stået af, der hvor jeg skulle stå af.
Gik jeg hjem, med musik i ørerne.





 Jeg var så træt, at jeg nærmest sov på gåturen hjem.

 Hjemmeeeee.


 Jeg var virkelig sulten, så en mad skulle der til.
 Mig, far og Ida satte os ind i stuen, og snakkede.

 Dette er min ipad for de 2 skoleår på vuc.





 Jeg lå lidt på sofaen og så youtupe..for jeg var stadig lidt søsyg.




 Kl 20:00 så mig og Ida lindsay lohan.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar