tirsdag den 5. august 2014

Pizzahøst-Mandag den 4 august 2014.






 Klar til mandag efter en weekend?.



 Morgenmad.
 Ryddede op i køkkenet.

Mig og Ida begav os afsted til bussen, da jeg jo skulle til matematik-kursus på vuc kl 08:00, og vi skulle tage bussen derud.
Ida ville egentlig bare gerne med, og hun skulle faktisk også aflevere en bog på biblioteket.







 Ventede på bussen.



 Så var vi i sønderborg.



Da jeg fik fri, ventede ida på mig, på en græsplæne.




 Vi gik ind på vuc og tissede...første gang jeg tisser på vuc...random fact..





 Toiletterne var tip-top moderne.og meget velholdte og rene.
 Idahavde fået købt en salat i kvickley, og jeg spiste madpakke..det gjorde vi ved sønderborg havn, ved slottet.





















 Vi tog en tur på føtex for at handle ind til aftensmaden.


 Bussen skulle først komme senere end vi troede, så vi ventede tålmodigt på busstationen.













 Gåtur hjem, det sidste stykke, efter vi steg ud af bussen.


 Lige hvad jeg trængte til, for der var varmt idag.



 Det var mig der stod for aftensmaden idag, så jeg gravede et par af idas kartofler op.



 Lavede mini-frikadeller.
 Kartofler.
 Når jeg laver aftensmad, så ligner hele køkkenet et bombekrater...jeps..no lie..







 Mig, alice og far kørte ud for at hente pizza til dem der høster, på min fars arbejde.















 Harald, da vi kom hjem.

 Minnie-pigen.






 Om aftenen, så jeg lindsay lohan, og derefter så vi alle a cindrella story, da det kom i tvet.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar