tirsdag den 26. august 2014

Kun 150 kr-Mandag den 25 august 2014.


Så er det mandag igen, og det betyder op kl 06:00...
 Morgenmad.






 Mig og Ida snuppede lige en peanutbuttermad ud af døren, på vej til skole.







 Vi skulle have idræt for første gang på vuc, og jeg anede ikke lige hvor jeg skulle klæde om henne, for vi havde jo ikke lige haft det før, så jeg skiftede om på toilettet, det var jo også det nemmeste.



 Da vi havde fri, mødtes jeg med Ida, da hun havde fri 30 minutter efter mig.

 Jeg gik lige ind i borgen.














 Yaaaay, jeg fik endelig mit studiekort idag, jeg skal jo bruge det i morgen, hvor jeg skal ud på alsion og se ballet.

 Så gik jeg ned til Idas skole, og mødtes med hennde der.










 Vi var inde i matas, arnold busk og kvickley og shoppe lidt.





 Vi var ret sultne, klokken var jo også ved de 15:00, så vi smuttede ind på sands and salad og fik en sand.



 Derefter tog vi med bussen hjem.

 Og gik hjem.




 På vejen hjem spiste vi brombær.





Det regnede...typisk, at det regner når man er udenfor, men når man er indenfor er det det dejligste vejr. 


 Minnie.


 Prudst.





 I arnold busk, fik jeg købt disse 5 badges til min skoletaske.
Smiley.
Kirsebær.
Text me.
Lyserød med stjerner, der minder om Avril Lavigne, som er min ynglinssanger.
Linkinpark, da jeg rigtig godt kunne lide deres musik engang, og stadig kan lide dem lidt.


 Og selvfølgelig min ynglins deo.
 Tyggegummi.
 Disse bom tiltrak mig bare lidt-hold kæft de er stærke.

 I drank the last apllejuice.

 Yaaay studiekort.
 Dækker lige personlige oplysninger.
 Mig og prudsts sædvanlige gulvparty.





 Så fik jeg endelig pyntet min skoletaske.









 Lidt youtube blev det til.

 Hun faldt helt i søvn på mig.



 Lækker madpakke fra aftensmadens dejlige rester.

 Så skulle kattene serviceres med lidt mad.

























 Min far skulle ud på rema 100 og købe rosiner, så tog jeg lige med, for jeg ville have jordbær, men de havde desværre ingen.
 Jeg lånte lige Alices viildt store trøje, så jeg lignede en eller anden junkie, med træsko, jeg var også helt vildt træt.






 Mega nuttet hund, der stod ude foran rema 1000.





Yaaaaay, jeg har altid ønsket mig at starte til zumba, og der er kommet et opslag, så det tager jeg helt klart med til, det er i morgen kl 20.00..
Jeg har gået til gymnastik hele mit liv, fra jeg var ca 6 år, til jeg skulle på efterskole ved 16 år.
Jeg startede først med spring, og derefter rytme, som jeg gik til, lige efter hinanden, om torsdagen, kan jeg huske..det var de hvor jeg skal til zumba nu, jeg glæder mig mega meget:D
Om mandagen skal jeg også til at gå til zumba i havnbjerg, sammen med en fra efterskolen, det glæder jeg mig også helt vildt til.
Oppe på rema 1000 fik jeg købt noget træningstøj for KUN 150 kr, og det passer mig super godt, i love it.
And a pineapple.
Og blåbær.
99 kr for bukserne.
49 kr for toppen.





Jeg havde ret meget energi, så jeg tænkte at jeg ville løbe en tur, jeg brugte bare mine almindelige hverdagssko.




Jeg er meget obs på hvor meget strøm jeg har på min mobil, når jeg går ud alene, eller sammen med nogen, for jeg skal kunne ringe til nogen, hvis der nu sker noget, sådan har jeg altid haft det..men jeg havde bare så meget lyst til at løbe en tur, så jeg løb afsted med KUN 16% strøm..










Jeg slog min egen rekord igen, med at løbe en distance uden at stoppe, det tog mig 7 minutter og ca 44 sekunder, hvor jeg bare løb uden at stoppe, jeg er stolt af mig selv, haha :)




























Det var en dejlig løbetur på ca 45 minutter.
Prudst ville gerne med ind.
det kom hun så.













Jeg tog mig et bad.




og tog min dejlige morgenkåbe på.

Lavede en kop kakao.
Blogindlæg og tv.















Ingen kommentarer:

Send en kommentar