torsdag den 23. oktober 2014

zumba-Onsdag den 22 oktober 2014.







































Klar til skole igen. 




 Der var mørkt ige, da jeg skulle gå op til bussen.






Heldigvis har jeg min mobil til at lyse med, når der kommer en bil, og selvfølgelig en refleks.






Sad og ventede i busskuret.



























 Det er lidt underligt at Ida og Alice ikke er hjemme, man er jo vant til at have sine søskende hjemme..men det er også dejligt bare at være sammen med sine forældre, alene..











 Så er jeg fremme.





















 Friiii.
 Jeg gik lige i borgen for at tisse.










 Og så tog jeg bussen hjem.


















 Jeg gik over marken.


















































 Hjemme.











 Det er bare helt oversvømmet i vores indkørsel, endnu.




























  






Jeg skal vidst lige sy de her bukser igen?:)..men det har jeg også gjort, ca 5-6 gange før, de går bare op hele tiden.

På med pusserne, lige da jeg kom hjem.
Den der brochure om international uddannelse i et andet land, var kommet med posten.









Indkøbshaul.








HhHHA, Jeg ville deledet sidste af min madpakke, med prudst, og hun hapsede den lige foran øjnene på mig, det så SÅÅ SJOVT ud, hun løb bare rundt med sølvpapir i munden og hovedet.






Lidt guf til hende.




Årh, hun er bare så sød, og jeg står bare og griner af hende.






Ghost whisperer.





Og lidt kemi-lektier.






Efter det skulle vi lave et skema i idræt over vores træning i ugerne osv.








 Så dansede jeg lidt til noget musik.


































Tid til zumba.
















Mor kørte mig.


















Duften er der stadig, når man træder ind i hallen, jeg har jo gået til spring og rytme i 8 år, så den duft er der min der i:D 

Så var zumba færdig.

Og vi kørte hjem.
Stribe var glad for at se mig, og jeg var glad for at se hende.




Dejligt bad.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar