tirsdag den 7. oktober 2014

Forskellige boller-Tirsdag den 7 oktober 2014.



Nu er det rigtigt ved at være mørkt på vej op til skolen, så det er ikke sikkert jeg kan tage billeder på ve j op til bussen mere, da det er for mørkt.







 Tog lige en snapchat i bussen.





 Hahah, mig og Ida fik endelig en plads i bussen, sammen.
 Sønderborg.




På vej til skolen.




 Toiletparty.















Jeg gad faktisk ikke at rede hår idag.










 Vi (klassen)var ude og besøge de 5 haver i sønderborg idag, vi skulle gå derud, og det regnede..vi var også henne og besøge sonforce, som er et "affaldscenter", de prøver ihvertfald at få folk til at sortere deres affald mere..det koster 700 kr, for dem at få affaldet hen til forbrændingen, hvis det ikke er sorteret ordentligt...og de får 700 kr, hvis det er sorteret ordentligt, so de kan bruge på flere ressourcer, så det er en stor forskel...det var faktisk rigtig spændende.

Læs mere om:

Sonforce:
http://sonfor.dk/?page_id=1557

De 5 haver:
http://sonfor.dk/?page_id=1324

Jeg blev lige lidt længere i skole idag, da jeg ville lave noget til vores innovations-projekt færdigt, inden jegtog hjem, og så kunne jeg jo også følges med Ida hjem.

 Der regnede bare stadigt.



















 Jeg skulle selvfølgelig lige på toilet i borgen.














 Jeg smuttede lige ind på lagkagehuset for at købe en varm chokolade, og man fik en gratis "nødde-brøds-tingeling" med, wooow, den smagte godt.






 Jeg gik ned til idas skole, så eg var der lige når hun fik fri.


 Mig og Ida ventede på busstationen.


 I bussen.





 Mor kunne hente os på busstationen. 








 Da vi kom hjem, lavede jeg mig en kop brændenælde the.











 Hun fik lige lov til at gå lidt ovenpå ig.








 Jeg gik igang med at bage boller.





Alle ingredienserne er samlet. 

 Vores høns ligger de mest fantastiske æg der findes.

 Årh, jeg elsker duften af gær.

 Sukker.




 Mel.


 Den skulle hæve i 45 minutter.
 Jeg så youtube imens.



 Imens ida lavede lektier.



Til aftensmad havde mor lavet suppe. 


 Mine boller havde hævet, så jeg begyndte at forme dem.











 10-12 minutter i ovnen.
 Færdigeee, og de smager rigtig godt.



 Så var der riget live og popstars, nu vil jeg bare i seng.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar