onsdag den 1. oktober 2014

Brændende kærlighed-Onsdag den 1 oktober 2014.


Morningtea igen. 

 Avisen blev lige vendt lidt igen.


 Knold igen, da jeg havde lavet krøller igår aftes.


Jeg havde en frygtelig tøjkrise her til morges, og havde bare ikke noget som helst kreativitet med hensyn til tøj, hår osv...






 Til skole.

















 Sønderborg.









 Toiletparty.















 Frii.
Jeg fik forresten 30 ud af 32 point i en engelsktest..yaya...:)


 Jeg tog bare lige hjem.











'





 Straks på med pusserne.





 The.


Jeg hentede støvsugeren. 


 Se hvilken forskel det blev.




 Jeg fik flyttet skabet hen til væggen.




 Så skulle tøjet bare ind i skabet.





 Jeg har ret meget tøj, alt for meget tøj..






 Så er jeg begundt at putte det ind i skabet.













 Jeg følte lige for at have min gråsten landbrugsskole-trøje på.

 Og træsko.

 Mig og mor kørte på rema.


 Da vi kom hjem, pakkede jeg varerne væk.

 Og begyndte på aftensmaden.
Løg.






 Jeg lavede lige hurtigt madpakken.





 Kartoffelmos.
 Brændene kærlighed.

 Lavede lidt blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar