fredag den 17. oktober 2014

Grineflip med pasfoto-Fredag den 17 oktober 2014.









 Stod op kl 08:30.






























Startede dagen ud med noget the.




 Kl 10:00 kørte mig, Ida, Alice og mor til kruså. 






Jeg havde lidt underholdning med til køreturen.








 Mor satte os ah, ved kruså busstation, for vi ville en tur til flensborg.
mor kørte hen til hendes søster.








Der var en mand der havde en mega sej taske.
 Han så ikke at jeg tog et billede, bare rolig.


 Vi tog bussen.


 Og satte os helt bagerst i bussen, der er der jo flere sæder.















En mega nuttet plakat.





 Så var vi ankommet til flensborg, og det tog kun derved 10-15 minutter med bus fra kruså.




 Vi gik ind til et center, og Ida opdagede sådan en boks, hvor man kan få taget pasbilleder, så det ville vi prøve,..men det er jo kun beregnet til en person..Hahhah, vi fik så meget grineflip over det, for vi kunne jo ikke alle være derinde.



 V fik vidst taget 30 billeder, hvor den ene ikke var helt med på, og så så den ene dum ud osv,,men hold op det var sjovt.

Vi fik dog intet billede med hjem, for det lykkedes ikke helt...haha..

Vi brugte nok 40 minutter på det.








Vi fik prøvet lidt tøj.
Dette var en rød trøje, men den sys jeg ikke passede.








 En anden sort bluse.
Den var for stor.











Jeg så lidt fed ud i denne kjole, men pæn, det var den.





 Årrhh, denne her var jeg helt vild med, så den skulle jeg selvfølgelig have, og det var kun 3 euro.



 Der var en masse pæne gallakjoler og fine kjoler, de skulle da ikke gå til spilde, så dem prøvede jeg også.



























































Min  nye favorit-drik..vand med smag.










Da kl var ved at være 14:30, ventede vi på bussen på flensborg busstation.








 De her er så mærkelige.

chokolade overtrækkede popcorn.





Vi satte os igen helt ned bagerst i bussen.












 Haha, der var 3 gutter(og de var ikke værst), der sad lidt længere væk, og snakkede et andet sprog, men de kunne også dansk..haha, den ene blinkede til alice ca 3 gange..charmerende...

Og da vi gik ud af bussen, var der 2 knejte(drenge på sønderjysk) der dyttede efter os...det sker altid når vi 3 er sammen...har vi en speciel magi sammen eller hvad? :)

Da vi var kommetud af bussen, ventede vi på at mor hentede os.
















 Vi kørte hen til mors søster(vores moster) og kusine.

Der fik vi kaffe, og det var rigtig hyggeligt.


 Uhhh....



















 Denne hårlængde er mit mål..





 Efter lidt tid kørte vi hjem.









Creeepy..


 Altid når vi kommer til rinkenæs, så skråler vi alle  rapanden rasmus fra rinkenæs sogn-sammen mindst 5 gange..

https://www.youtube.com/watch?v=LvSi55i39vM



 Vi skulle lige ind og have lidt vindruer.






Halloween-tema.
































 Hahahaa, vi finder altid en computer, og tager sjove billeder på..






 Vi smuttede lige ind på mc donalds,og fik købt en cheeseburger.









 Bare rolig, den ene er mors.

Men jeg kunne godt spise 2..Hhaha.
 Vi spiste den i bilen.



 Og så var vi hjemme kl 19:00.


 Min farmors niece var på besøg, og havde de her slikpizzaer med til mig, Ida og Alice.


 Nå, jeg fik jo også købt et par ting i flensborg.

Mig og Ida havde et formål med at komme til flensborg, og det var at købe vand med smag, det er vores nye dille.


 Chokolade.
 Hårfarve..det her bringer minderne frem.

Det er bare sådan noget billigt bras, som går ud efter en hårvask, men der er simpelthen så mange minder i den, da vi var små, så farvede vi hele håret i en eller anden åndsvag farve..haha..og duften,,oh, hold on boy, den bringer også minderne frem..vi havde det så sjovt med de farver..denne her er så i sort.


 En fiin børste.


 Sliiik.
 En rigtig rigtig fin kimono, med frynser, som jeg elsker.









Hårspray, der gør håret blødt, og det gør den..ihvertfald i mit. 
















 Mere vand med smag.



 Eyeliner.




 Den fine buksedragt.




 Min mor fik købt 2 uhyggelige græskar.
















 Min farmors niece var jo på besøg, og hun havde en million omgang kattemad med til os...shit maan..

Hendes kat var nemlig blevet 10 år, og desværre syg, så den skulle desværre væk herfra..så derfor fik vi dens kattemad.




Blooog. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar