mandag den 27. oktober 2014

Fedt billede af Stribe-Mandag den 27 oktober 2014.

















Da min mor hun så denne her trøje/jakke, det første hun sagde var"ej, havde du den der trøje på, i skole idag"
Mig: "ligner et spørgsmålstegn....øh, ja, hvad er der galt i det?"
Mor: "nå, den er da bare lidt bang, jeg troede faktisk det var noget nattøj
Mig:"ej, moooar, det er bare en almindelig trøje..kan du da ikke lide den" 
Moar:Hmmm...

Jeg tror vidst ikke hun kunne lide min trøje, men så længe jeg kan lide den, så er der intet galt i det..



Nu når uret jo er stilt en time frem, så er der heldigvis lyst udenfor..yaaay.


 Nu kan jeg gå til skole, når der er lyst.




 Men koldt, som man kan se på mit forfrosne ansigt.























 Yep, sidder og drikker kaffe...Haha.

Jeg elsker den udsigt der er når jeg venter på bussen om morgenen, det gør ventetiden lidt bedre.

























 I bussen er der en dreng der hver morgen, hver morgen sidder på 2 sæder, 2 sæder, så han spærrer en sæde for meget(han er ikke tyk eller noget, men jeg tror bare gerne at han vil sidde alene)..Jeg sys virkelig at det er trælst..

Han er vidst omkring de 17:18 år, jeg kender ham ikke..

Og så burde han da være gammel nok til at vide at man burde dele med sine medmennesker, der skal stå op hele vejen, når der lige er en plads, han kan give til en heldig person, for alle pladserne er opfyldte i bussen, og der er ca 3-4 der står op i bussen hver morgen.

Foreksempel så skal jeg stå op i 18 minutter(i den sammen stilling, og det gør ondt i benene tilsidst, og ikke mindst den hånd man forvrider, i håb om ikke at vælte, når man står som sild i en tønde.)

Men når vi når til ags, så er der heldigvis mange der står af, og så er jeg så heldig at sidde ned, de sidste 7 minutter af busturen.








 Sønderborg.









 I idræt idag skulle vi løbe os en tur, efter hvor langt vi kom i cuba-testen, så mig og nogle andre skulle løbe den længste tur, dog kun på 5,5 kilometer..vi gik det meste af vejen, i ve, når man går sammen med nogle andre...Hahha, men det var en meget dejlig og hyggelig tur.











 Og meget blæst, da vi gik og løb nede ved havnen.


 Vi (dem der skulle løbe 5,5 kilometer) skulle tage et selfie foran idrætshøjskolen..




 Da vi kom tilbage til skolen, skulle vi lave cirkeltræning(det der hvor man skiftes til at sjippe, mavebøjninger, armbøjninger osv i 30 minutter)..det var en meget god idrætstime.

Friii.


Jeg smutede lige i føtex med en fra min klasse. og derefter tog jeg hjem. 

 Og tog 14:50-bussen.



 Nuuuuuuuur, inde på den der katteside jeg er medlem af på facebook, var dern en der postede DETTE billede....årrrrrrh, de er så søøød!!





 Gåtur hjem.







 Jeg tror ikke at jeg vil gå over marken mere, for den er ret så sumpet nu..

 Så jeg bliver nødt til at gå udenom.






Jeg vil lave et eksperiment om ikke at rede hår i en hel uge..men jeg går jo selvfølgelig i bad som normalt, så det bliver blødt.. 

 Hjemme.













Hun ligger bare og holder øje med en, når man kommer hjem fra skole, den sniger..:) 

 Også hende her.:D






Dette er så godt ramt, lige da hun miavede:) 

 Jeg satte mig til at spise resten af min madpakke, og prudst var der lige med det samme. Hhaha^^


 Hu fik dog også lidt pølse en gang imellem.





Der er ikke det blik hun IKKE kan sende ;-) 






 Klædte om til idrætstøj.





 Da jeg var i føtex fik jeg forresten købt denne her enormt gode duft, til 79 kr, som jeg har gået og kigget på i ca 3 uger, så nu købte jeg den.

 Den minder mig om hindbær,


 Slappede af til lidt youtube.





Mor var så sød at køre mig til bussen, for nu er der jo ret mørkt.








Vente vente vente på den bus,,,gud det var koldt mand!!!. 




Da jeg havde kørt med bussen, hoppede jeg selvfølgelig af. 





 Så var zumba slut.
 Far kom og hentede mig, så vi tog lige ind på netto.



 Og kørte derefter hjem.
 Jeg fik ikke lov til at se popstars idag, for mine forældre var igang med at se nyhederne..arh, jeg tabte til nyheder, nå, så må jeg se genudsendelsen..









 Så skal jeg snart i bad, og smøre madpakke.



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar