søndag den 5. oktober 2014

Sank sten-Søndag den 5 oktober 2014.

 Så er jeg blevet bruger af we heart it.
Og jeg hedder bare grisen60 som altid.







































































Stod op klokken 08:00 idag.
op til søndags morgenbord. 


 Tog min morgenkåbe på, så jeg har faktisk ikke haft andet på hele dagen.


 Jeg gik op på mit værelse, og fik lagt alle mine bukser, nederdele. leggins og strømpebukser sammen.

 Jeg fik brugt alle de der 40 bøjler jeg fik købt i går.



Bukser.



 De bukser jeg var i tvivl om jeg ville ave mere, skulle lige prøves.








 Jeg aner ikke hvorfor jeg fik købt denne nederdel på efterskolen, da vi var et smut i genbrugsbutikken med kreaholdet.






 Den er ekstrem smal..
 Dynebetræk.
 Nattøj.
 Tørklæder.
 Håndklæder.

Detter her er alle de bøger jeg fik samlet sammen på landbrugsskolen...jeg blev helt trist ved at se på dem, og tog mig da også i at sidde og læse lidt i dem..i miss it soo much.


 Og så bare ind med alt det der ragelse, som man har samlet igennem hele sin friskole-tid, efter skole-tid og landbrugsskole-tid.

 Ej, jeg fandt min gamle HTC-bobil, jeg brugte på efterskolen, sidste år, og på landbrugsskolen, og i praktik, den blev godt nok også slidt.

 Jeg sad og så gamle billeder, videoer og smsser på den.





 Og min anden gamle moil jeg havde på friskolen, og på efterskolen, det første år.

 Men den kan jeg ikke komme ind på, da man skal have et sim-kort, og det har jeg ikke, for i iphones skal man have et af de der små kort der.


 Jeg lavede nogle popcorn.







 Dem åd mig og alice, da ida lavede lektier.
















 Så lavede jeg mit goodiebox-indlæg for september.






 Tog noget gammelt tøj på.





 Spiste et æble.

 Så tog mig, Ida og far ud og samlede sten på marken.
Alice skulle muge ud hos hestene og lave lektier.
 Jeg tog altså ikke billeder undervejs, for det dur ikke når man render rundt og samler sten og kører traktor, så skal man ikke koncentrere sig om at knipse billeder, men arbejde.

 Da vi var færdige fik vi kaffe.

 Jeg tog et bad.

 Det kunne ikke lønne sig at finde noget almindeligt tøj, så jeg tog bare mit idrætstøj på.



 Mig og prudst havde gulvparty, hvor vi læste lidt blade.
 Undskyld alice, men må jeg lige nakke din bluse-tak.







 Hun sad bare og gloede på at ida lavede mad.











 Nuuuurh, denne hund er bare overnuttet, den var i bladet.
 Ida havde lavet sovs.
 Og en ris-blanding.
 Og laks.
 Jeg fik smurt madpakke.
 Nu sidder jeg og ser lidt menneskeforsøg på dr.dk.
Hvis i ikke ved hvad det er, så er det et ret spændende program om 2 mennesker der vil prøve en masse forsøg..jeg sys selv at i skal tjekke det ud, det er ret så spændende.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar