torsdag den 16. oktober 2014

Udsolgt-Torsdag den 16 oktober 2014.






 Stod op kl 10:00.





















 Jeg gik ud til pinkey og bruno, inden at mig og mor kørte hen til tapet-butikken i augustenborg.


















 Afsted gik det til farvehandlen.




 Men ham manden i butikken kunne ikke finde det tapet, som jeg havde nummeret på, han ledte godt og grundigt efter det...så gik jeg ud til bilen igen...og min mor troede simpelthen ikke på at det ikke kunne findes, så hun gik derind, for hun var overbevist om at hun kunne genkende det...

Ej, man, jeg ville egentlig helst have at vi skulle køre hjem og hente en lap tapet, og vise ham manden...men når min mor først har bestemt sig for at gå ind i den butik, og finde det tapet, så gør hun det, uanset hvor meget jeg prøvede at stoppe hende..

Jeg sad bare der i bilen, og sys det var så pinligt, jeg havde jo lige været derinde, så behøver hun jo ikke at gå derind...mødre altså...

hun kunne så heller ikke finde det.


 Nå, så måtte vi hjem og tage en rulle tapet med.





 Men det var udsolgt, det tapet vi lige manglede, så de skal lige bestille det hjem...TRÆLST, og det var den eneste dag vi kunne gøre det på, for alle de andre dage i ferien er taget.





 Så var jeg lige lidt muggen, dårlig start på dagen.


 Jeg gjorde lidt rent  i vores bestik-skuffe.
 Og ryddede op i køkkenet.
 Prudst sad som sædvanlig bare og gloede på mig.


Hun fik lidt godbidder.








 Mig og pruddi gik op på værelset.




 Tog noget gammelt tøj på.

 Plastikpose over benene..Hahha, prudst var midt i et nys der.


Man kan godt se at der er en forskel i tapetfarverne.






 Så hoppede stribe lige ind ad vinduet, så blev det lige til en kattefest.


 Hørte lidt musik imens.
Stribe kom dog ud, da hun ikke er vant til at være inde.
 Så gik jeg igang med at male 2 tapetbaner.

 Nu kan jeg ikke gøre mere end bare at vente på at de 3 ruller jeg lige mangler, snart er her.















Malet færdigt, nu skal det bare tørre.




 Hahah, hun elsker den mælk..


 Jeg lavede en smoothie.






 Årrh, jeg når aldrig at se huse for millioner kl 12:00, whyy..











 Der kom ghost whisperer, så det så jeg.









 Det her er et virkelig pænt billede, som en fotograf har taget, jeg er vild med det.
 Jeg kørte på rema sammen med mor, for at handle ind.





 Fodrede kattene.

 Der var tag selv.












 Jeg blev nødt til at smide alt det tapetklister som jeg havde lavet i tirsdags, for det var begyndt at lugte ret grimt, og tapetklister er jo organisk, så det kan godt gå hen og rådne temmelig ulækkert.






 Det kunne marken ikke skades af, så det blev hældt ud på marken.












 Begyndte på aftensmaden.






 Jeg bruger ikke smør, så jeg steger ting i olie.

 Lidt nødder og masser af krydderier.







 Et løg.
 Det var nok til begge pander.
 Koteletter.

 Jeg lavede idas gode blanding...2 skefulde vand og 2 skefulde olie, og så en masse krydderier i, det smøres på kødet bagefter.





 Ananas.









 Nu ser jeg danmarks næste topmodel.






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar