onsdag den 15. oktober 2014

Tur til odense-Onsdag den 15 oktober 2014.



 Jeg vågnede her ved 3-4-tiden, hvor at der var en møg-irriterende myg der kredsede rundt im mig, og stak mig på armene....hver gang jeg baskede den væk, så kom den igen...sådan lå jeg i en  halv time, og baskede den væk...men så fik jeg nok, tog Idas guitarbog, rejse mig op, og  prøvede på at slå den lortemyg ned...Ida vågnede bare, og blev sur, fordi jeg forstyrrede hendes søvn..

Det må godt nok også have set sjovt ud, at jeg stod i nattøj, strithår, med en bog, og gik og daskede til en myg, haha...men den var alt for hurtig, så den er nok stadig på værelset...
 Ved 06:50-tiden vækkede lortemyggen mig igen...jeg havde egentlig sat vækkeuret til kl 07:00, så det var egentlig ok nok, det er ihvertfald bedre end kl 3-4 om natten.

Jeg var ret sur på den der myg, så jeg satte mig ud til kattene, og snakkede lidt med dem..de kan altid gøre en glad:)
















































 Ej, hvor er de fine de armbånd.



Tog mine hair extensions ud, og hoppede i et dejligt bad.

 Jeg havde egentlig tænkt at jeg ville have denne bluse på.










 Haha, Ida tog billeder af mig, da jeg spiste morgenmad.



 Jeg var igang med at slikke yoghurt-papir.
 Lavede lige hurtig blog, inden vi skulle køre, op til færgen.
















Vi skulle sidde i bilen 09:25.


 Jeg havde tøjkrise..det er ikke noget nyt.
 Jeg ville ikke have det her på alligevel.
 Perfekt.
















...Lige indtil at mor sagde, at det ikke passede ind til Ikea...Arrhhgg... så ville jeg ikke have det på.


 Men det her, var helt perfekt.


















Og så kørte vi(mor, Ida og Alice..Far skulle på arbejde.) afsted til færgen.






Læsestof til turen.






Så var vi på færgen.


















Vi havde madkurv med.




























Afsted til Ikea, efter færgen, nu er vi i odense. 












Det var en virkelig stor parkeringskælder.







Vi har aldrig været i rosengårdscenteret, som ligger lige ved siden af Ikea, så der tog mig, Ida og Alice lige ind i, mens mor gik ind i Ikea.
Det er et kæmpe shoppingcenter.












Denne her jakke var mega pæn, og passede mig ret godt, men jeg sys ikke at det stykke man skulle knappe oppe ved halsen, så så godt ud..ærgeligt, for jeg kunne rigtig godt lide den.




Mega underligt at der lå et dyrehospital inde midt i et shoppingcenter.










Og så  var det tid til Ikea for første gang.














 Vi startede lige med at gå i restauranten, da kl var 12:00 på det tidspunkt, og vi var sultne.















Efter maden gik vi ordentlig på shopping i Ikea.




Det var virkelig flot, fedt, stort, mange detaljer og virkelig inspirerende.
Der var indrettede rum over det hele, det var så smukt, og seejt.
















Rullede rundt med en vågn.



























































































Lageret var også mega stort...jeg gad mega gerne at have set mig selv på kamera, bare gå rundt derinde, det må have set så sjovt...jeg ligner nok sådan en forvirret svamp på stylter.
Da vi kom ud af butikken, og ind i en anden restaurant, var jeg så tørstig at jeg drak en dejlig kold vand, ret så hurtigt,
Mig og Ida ville prøve at tage et billede af et billede af et billede af et billede af et billede osv,




Så drejede vi hovederne mod udgangen, da vi skulle med færgen kl 19:00.








I love these.







Vi så en hyggelig brugs, vi lige kunne nå at gennem-kigge.







Og så var vi henne ved færgen, og den skulle vi så vente på.









Lige en snapchat fra da vi spiste i Ikea.


På færgen igen.

























Mig og Ida gik udenfor hele turen hjem.




































Og så var vi hjemme kl 20:00.
Jeg fik købt et myggenet.
Fra ikea.

2 pudebetræk, det bliver så smukt, når mit værelse er færdigt.
Fra Ikea.



En trøje i new yorker.





Nogle højtaljede bukser fra new yorker.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar