fredag den 31. oktober 2014

Træthed-Torsdag den 30 oktober 2014.
























 On da road again.
 Der var ret tåget.
 Der var frost på græsset, og man kunne puste koldt os ud af næsen og munden.









 Waaaaouw, det var floooot.

























Lorte svin, undskyld mit sprog, men hvem fanden er så dum, retard!!
BRUG SKRALDESPANDEN.















Mit lille skur.








 Mega sjov sky.



















 Sønderborg.



 Hævede lige penge før skole.
Ja jeg har sydbank.







 Årh, me want this...
 Or this.
 Friii.



 Denne her gang var der en der gik foran mig, så jeg ville ikke lige fotografere for meget.

 Yaaaay, der var tørt, så jeg gik på marken hjem.











 Hjemme.
 Svampen er væltet, ja, min far kom til at vælte den.

Jeg ville ikke røre den..så jeg gjorde det med en pind.


















 Prudst.

 Harald.





 Stribee.















 Snudeeee.
 Ghost whisperer.




















 Har fået brev fra ulkebøl kirke.




Det var 4 gratis biletter  til hymns from nyneveh i skt maries kirken i sønderborg.

 Min far han gider ikke rigtig sådan noget, så mig, Ida og Alice skal til det.

















 Topmodel.















 I nat skal Ida flyve i 10 timer i et fly, hjem til danmark.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar