torsdag den 2. oktober 2014

København haul 2014.

 Så er det blevet tid til københavn haul 2014.

Jeh undskylder virkelig for hvordan jeg ser u i ansigtet, haha,jeg var lige stået op og havde  ikke redt hår, eller været i nærheden af et spejl..og det var weekend...


 Fra mærket divided, så den er købt i H&M.

 En anden kjole.


 Fra mærket amisu.
Men købt i new yorker.
 Bluse.



 Også fra mærket amisu, men købt i new yorker.
 En slags tank top, mucle teaser.




 Købt i topshop.
en trøje.











 Fra mærket christine, men købt i new yorker.
 Nogle sweatbukser, de er ihvertfald meget behagelige.






 Fra mærket fb sister, men købt i new yorker.


Shorts. 




 Købt i H&M.
 Blå nederdel.



 Og grå nederdel.


 Begge nederdele købt i H&M.




 Kjole fra hjemmesiden sheinside.










 Hårnåle fra tigeren.




Jeg elsker sæbebobler, så der var lige noget fra søstrene grene.








Høretelefoner.Tigeren.


 Dryspray fra matas.
Den dufter viiildt godt.
 Neglelak. matas.





 Wreck this journal fra urban outfitters.
Jeg har altid ønsket mig at købe denne bog, jeg har bare ikke kunnet finde den, men SÅ FANDT JEG DEN, og købte den.

Formålet er at ødelægge den.













 Det var det:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar