mandag den 13. oktober 2014

Stearinlys på bordet.-Mandag den 13 oktober 2014.




Jeg havde stillet mit vækkeur til kl 08:00.
Jeg lå bare og så på unstagram og youtube osv.
























 JA, jeg elsker langt hår.





 Men jeg faldt i søvn igen.



 Og vågnede 11:30 igen, og der stod jeg op.
STOR FEJL..jeg hader at stå sent op,,DET MÅ IKKE SKE IGEN, selvom at jeg har efterårsferie..
 Jeg lavede mig en smoothie.




 Det var en meget våd dag..


 Så gik jeg i bad, og fik andet tøj på.








 Jeg fik malet bunden af mit værelse.





 Jeg hjalp mor med at flytte et par borde og ting osv i vores bed and breakfast.






























 I made som popcorn.

 Jeg sad og så ghost whisperer, det elsker jeg at se.
















 Det regnede stadigvæk.










 Jeg så lidt youtube.
 Jeg kørte med mor på rema 1000, og købte ind.








 Kattene skulle forkæles, så jeg købte lidt lækkert til dem.






 Jeg dækkede på bordet, der mangler godt nok en tallerken på bordet, men den var igang med at blive sat tarteletter på.












 Mig, alice og far kørte hen til togstationen for at hente ida ved toget.














 Stribe var der, da vi kom hjem.






 Nu ser vi tv, noget med en tryllekunstner, det er da ret sejt.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar