onsdag den 15. oktober 2014

Butikken er lukket-Tirsdag den 14 oktober 2014.


Stod op kl 09:00.


 Læste lid avis.






Mig og mor tog over til bygma, for at købe noget mere tapetklister.




















Tapetklisteret blev blandet op, og skulle stå lidt.


Jeg gik op på mit værelse, for at  flytte rundt på et par ting, så vi kunne tapesere.




Vi havde ikke særlig meget tapet tilbage, så vi blev nødt til at køre til augustenborg farve-tapet-handel.




Men de havde lukket, hver tirsdag frem til den 23..typisk at det sker for mig..

Vi kørte derfor til sønderborg, for der ligger der nemlig 2 farve-tapet-handlere...men jeg kunne ikke finde det tapet, som jeg lige stod og manglede.




Så vi måtte desværre køre hjem..









Det tog næsten hele formiddagen.
  




Igår fik jeg købt noget salat, som jeg spiste da jeg kom hjem.

















Mig og mor gik op på mit værelse, og fik tapeseret 2 baner, for det var det vi havde tilbage. 


Nu skal de 2 baner bare males.










Jeg ryddede lidt op i mit makeupskab i vores badeværelse... 






 Denne mascara er faktisk tom, men jeg har fundet ud af at det er min ynglings..det var også min allerførste mascara som jeg faktisk fik af min kusine til en jule-hyggedag inde ved min farmor.

Jeg ved bare ikke om man kan få dem mere, for det er over 4 år siden..


 Sådaaan, så blev der ryddet op.














Der kom jo ghost whisperer i tv, det skulle jeg jo se.









Spiste en kiwi, dem elsker jeg jo.






Efter ghost whisperes var færdig, gik jeg op på mit værelse, og legede lidt med mine hair extensions.


















Men det ser bare ikke rigtig ud, når jeg ikke har en hestehale, fletning eller knold i, det er ret irriterende, for jeg vil bare gerne have langt hår....det sker bare ikke..mit hår gror som en snegl...damn you hair.

Jeg gik mig lige hurtigt en tur, inden jeg skulle ud og hjælpe far med at save og kløve noget brænde. 











































Jeg møder altid denne her kat, som altid løber væk fra mig, haha :)




En fin svamp.





Og så var jeg hjemme. 









Så savede og kløvede mig og min far lige træ i en time.

Jeg havde motorsaven, han havde øksen...vi har egentlig en gul maskine(den viste jeg sidste år, hvis i kan huske den), og den er meget meget nemmere, end at skulle kløve det med en økse, men så virker motorsaven ikke, hvis man har begge ting i stikkontakten..så den kan man bruge, når man kløver træ selv.



Færdige, og så var der ghost whisperer.







Ida og Alice havde været i sønderborg, næsten hele dagen, da Ida skulle finde tøj til kinaturen, og Alice skulle købe en fødselsdagsgave til en.

Så da de kom hjem, ved 19:00-tiden, og mor havde aftensmaden klar, kiggede  Ida mig i hovedet(jeg var helt sort i hovedet), og hun udbrød:

Ida: Ej, du er helt sort i hovedet??. hvorfor det.
Mig: fordi jeg har savet træ.
Ida: med øjet??.
Mig:Hahahahah, ja..

Aahhah det var hylende morsomt..ej, man skulle have været der..:)
Ida altså..:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar