fredag den 24. oktober 2014

Hurtig mørkt-Fredag den 24 oktober 2014.


















 Newspaper.
 Idag var det virkelig virkelig mørkt.

 Busskur.



Jeg havde følelsen af at busturen til sønderborg var alt for kort, fordi at  jeg jo lige var stået ind i bussen..








Der er den dejligste duft af morgenboller og morgenbrød, når man kommer forbi lagkagehuset. 

















 Skolen.

















 Frii.





Var lige i borgen for at købe noget til fredagstv, og selvfølgelig et skrabelod. 































 Hahahham læs lige det her.

 Det er sp genialt.












 Ude af bussen, o så er der gåturen hjemad.

























 Sad og spiste det sidste af min madpakke.
 Ø, jeg havde set det her afsnit af ghost whisperer, men så så jeg da bare popstars, for det havde jeg ikke set igår..

 Jeg ville lige prøve det der med rundkredsen på prudst..hun stod bare og stirrede på den.
 Og gik ikke engang ind i den..men hun er jo også 10 årgammel...
 Så fodrede jeg kattene.
 De ved at der er mad..haha:)













 Min farmor var til fødselsdag, og kom sent hjem, så jeg lukkede lige hestene ind, det er normalt hende der gør det..men når hun ikke er hjemme, så kan hun jo ikke gøre det.:D









 Jeg cyklede mig en tur.




















 Typisk mig at standse, når jeg ser et dyr, og snakke lidt med det, men jeg kunne ikke nå hesten, den var virkelig sød:-)
 Smuk hest^^









 Dum ide at cykle inden det bliver mørkt, man kan jo ikke se noget.
 Men jeg var hjemme kl 19:00:)














 Ham her er en mega sej tryllekunstner.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar