torsdag den 2. oktober 2014

Masser af æblekage-Torsdag den 2 oktober 2014.










 læste morgenavis.

 Ventede på at Ida kom ud af døren, så vi kunne gå op til bussen, vi var lige ved at komme forsent til bussen idag, fordi at Ida ikke er god til at høre sit vækkeur, så jeg tror jeg vil begynde at vække hende, når jeg står op, så vi ikke kommer forsent.








I bussen hører jeg musik hver morgen, men når mig og Ida får et sæde sammen, så snakker vi, og så hører jeg jo ikke musik..Det er desværre sjældent, at vi får  et sæde sammen.


 Sønderborg.


 Jeg havde virkelig ikke lyst til at komme i skole idag, for jeg følte bare sådan en trang til at komme ud i verden og rejse og opleve noget, istedet for at sidde på en stol hele dagen...men jeg kom da i skole, det er jo også vigtigt.





 Vi fik negerkys af vores matematiklærer idag, så vi fik lidt før fri idag, da vi jo skulle ned i cafeteriet, og spise dem, vi må jo ikke spise i klasseværelserne.

 Jeg skulle lige ind på banken og aktivere mit bankkort.


 Og så tog jeg i borgen.



 For at købe romkugler.

 Og så tog jeg hjem.

'



 Romkuglerne.




































Jeg satte mig på bordet i køkkenet, og spiste resten af min madpakke. 



Dækkede bord i den store stue.


 Mor havde nemlig bagt æblekage.
 Jeg sorterede vores the.












Så gik jeg op på mit værelse og fortsatte med at hænge tøj ind i skabet.





















 Vi fik derefter kaffe.




Jeg lavede mig et budget..bare for lige at se hvad mit faste forbrug var/er.


 Min farmor  havde haft gæster, så hun kom med resten, men vi var så mætte fra æblekagen, at vi næsten ikke kunne have noget.
Hun laver selv alle sine kager.


 Jeg sad lidt udenfor sammen med kattene.
















































 Endelig kom jeg igang med københavn haul 2014-blog indlægget, og jeg fik det også færdigt og udgivet.


Så lidt youtube. 












 Vi så danmarks næste topmodel.


 Hun sidder altid i hovedet på en.











 Forfriskende bad.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar