søndag den 26. oktober 2014

cyklet 29,75 km-Søndag den 26 oktober 2014.





Stod op ved 08:00-tiden idag.
Og hvem sidder midt i det hele?..prudst selvfølgelig :) 





Jeg havde sovet med der dersens skumgummi-tingester i håret i nat.



 Julethe er noget af det bedste.

 Hahaha, prudst er ikke så vilde med de her godbidder, det er mere de andre katte der vil have dem.
Jeg prøvede at ligge dem hun godt kan lide og dem hun ikke kan lide sammen.
 De smager forskelligt.
 Dem her kan hun godt lide.
 Dem her kan hun ikke lide.
 Mhhhmm. the..






Miinie, din smukke kat. 

 Så er hun igang med at  tigge efter noget mad.

 Jeg dækkede på søndagsmorgenbordet.






 Nu skulle de der katte-cirkel-eksperiment altså lykkedes..det gjorde det bare ikke, jeg må prøve at gøre det på de andre katte udenfor.
 Hun sad bare og gloede.."aj, Mai-Britt, det der hopper jeg altså ikke på, jeg er alt for klog, til at sætte mig ind i den der tingest der".























 Jeg sad ved bordet, og ventede på at de andre i familien stod op, og så hørte jeg en lyd(jeg var selv nedenunder), og når man er selv nedenunder, og man hører en lyd, så bliver man VIRKELIG paranoid..eller jeg gør ihvertfald..Hahha, så jeg tog prudst og løb op til Alices værelse...men det vidste sig bare at være min faster der var på besøg ved farmor, og de var igang med at flytte på noget(min farmor bor jo i den ene ende af vores hus.)
 Hun satte sig med det samme på trommen.










 Der var lyst udenfor.


Nu har far fået alle de gamle klinker af. 

 Jeg så på hår-videoer på youtube..jeg elsker at se noget med hår på youtube, og det skal være langt..

 Denne her familie er så sej...altså deres hår, hvis i spørger mig..bare søg på rapunzel family på youtube, så ved i hvad jeg mener.


Jeg pillede mine skumgummi-tingester ud af mit hår..jeg elsker krøllerne de giver. 


















Fik mit cykeltøj på.


















 Ja, det er lidt sjovt at tage jakke og støvler på, når man skal ud og cykle på racercykel, men det var koldt, og jeg vil ikke være syg.










 Og så cyklede jeg til sønderborg.




 Der var sindsyg meget modvind, det var ret svært at cykle optimalt derud, for vinden kan hurtigt tage fat i en racercykels dæk.












































 Jeg kørte ind på lidl, for at finde en lille brik-juice, men det var der ikke.
 Der var utrolig  mange mennesker i lidl idag..


Og der var en mega lang kø, og jeg skulle kun have denne her.. 



Jeg blev nødt til at drikke det hele, for jeg kunne ikke have den med, på cyklen.

Jeg glemte at slukke for min endomondo, da jeg var inde på lidl, så jeg skal trække omkring 5 minutter fra, så turen til sønderborg i modvind på racercykel tog omkring de 45 minutter, som jeg havde håbet på. 

 Så jeg cyklede lidt videre.



 Det er vildt sjovt at cykle på gågaden, det har jeg kun prøvet en gang før i sommerferien, så der var der lidt flere mennesker end idag.



 Hahah, jeg blev nødt til at stoppe for at tage et billede her, fordi at det bumblede mega meget, men ahahah, det er så sjovt at cykle på disse sten.

 Jeg cyklede bare lidt rundt nede ved havnen.
















Mødte en mega sød måge.
Min snapchat er grisen60.
Instagram er også grisen60.







 Er den ikke sød, jeg vil gerne have den med hjem, eller bare holde den.






 Bølgerne var vilde:D


 Der var mange mennesker der gik tur, løb eller cyklede, det er så hyggeligt.

























 Kender i det når i kommer til at cykle bag en eller flere personer der går ude midt i det hele.
I vil ikke skræmme dem, når i pludselig drøner forbi?

Ja, jeg cyklede mega langsomt, indtil at de var væk fra stien.









 Det lød godt at cykle her.










Det er ret så hyggeligt at  gå inde i borgen,når alt er lukket, det er mærkeligt.

Så jeg gik mig en tur derinde.








'













 Var lige i kvickley og købe noget til energi-niveauet.








 Men der var ikke noget sugerør i...øv..så jeg måtte drikke den på en mega akavet måde.






 Så cyklede jeg hjemad igen.


 Det gik meget nemmere, der var der jo ikke modvind, men medvind.











 Rip lille and...:/

den lå bare der i grøften,,,ville ønske jeg kunne gøre noget...








Den lå overfor busskuret ved ketting kirke... 


 Jeg cyklede over hundslev.



 Min fars fætter havde sine rådyr og dådyr ude.














 Jeg møder så mange dyr på min vej..


Og en lille kat der havde fanget en mus.







 Bare rolig, den var på en cykelsti.


 Jeg regnede ud at jeg havde cyklet 25,42 km, men jeg ville gerne havet cyklet 30 km..
 Så jeg cyklede lige en tur om elstrup, for at få de sidste 5 km.











 Hjemme.



Mit samlede kl blev 29,75, så jeg manglede lige lidt mere, men nu var jeg jo hjemme, og jeg cyklede jo også rundt nede ved havnen, uden at km-tælleren var i 
gang.











'























 Det er bare dejligt..røv i hovedet:)






Da jeg kom indenfor, duftede der så dejligt, for Alice havde bagt muffins.







 Far skulle til sønderborg, for at hente lidt ting i jysk sengetøjslager, til vores bed and breakfast..Så jeg tog med.










 Da vi havde fået det vi skulle have gik det hjemad igen.












 Kattene skulle have mad. 



 Jeg lavede 2 æg.

Alice og far havde spist, da de skulle til færgen med Alice.

Så det blev kun mig og mor der skulle have et æg.

 10 minutter.

Jeg har et godt fif..du skal koge noget vand i en elkedel først, for det går hurtigere, og så sparer man også komfur-el..


 Jeg beholder bare mit cykeltøj på hele aftenen.






 Aftensmaden blev bare rugbrød idag.

Jeg elsker farmor-pølse som pålæg på rugbrød.

Den hedder thepølse, men min farmor smurte altid det her på vores rugbrød når vi var syge som små, nu er vi ikke så ofte syge mere, men vi får det stadig på brød.
















Nu er det begyndt at være mørkt ved 17:30-tiden..
Uret skal jo stilles en time tilbage eller foran, det kan jeg ikke lige huske,men min mobil gør det automatisk. 
























 Madpakketid, en ny uge går i møde i morgen.
Vi har forresten snakket i telefon med Ida her idag.

Hun sys det er super fedt at være i kina, men savner også os herhjemme.
De bor s de kan se ned på en gigastorby, med højhuse, og de skal vidst hen og gå på den kinesiske mur i morgen..






 Blog for idag.

 På med morgenkåben.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar