søndag den 26. oktober 2014

vækket af sms-Lørdag den 25 oktober 2014.

Jeg vågnede ved at jeg hørte en sms-lyd, jeg blev virkelig forskrækket.:0, men så var det bare en sms fra Ida, hun er jo i kina lige nu, på lejrskole med hendes klasse.


Dernede var den 13:43 ca, på det tidspunkt, hvor jeg lå og sov. 



 Og så sov jeg lidt, og stod op ved 08:40-tiden.


Jeg gik ud til kattene, for at sige godmorgen til dem, og give dem lidt godbidder, for det har de fortjent, fordi de er så søde:) 










De er overalt, når der er mad eller godbidder tilstede.















 Mærkeligt, da jeg kom ned at klementinerne lå på række??, det er forresten også mine(jeg havde købt en hel pose fuld), og jeg har overhovedet ikke selv fået en..min familie er så hurtigt til at gå til krabberne...

 Mor havde lagt de nye klinker til vores nye brændeovn ud, så far bare kunne gå igang, med at arbejde på det..
 Det her var de gamle klinker.

 Morgenavis.
 Morgenmad.
 Jeg så lidt youtube.



 Det var min tur til at muge ud, så jeg kom i noget arbejdstøj.













 Pinkey og Bruno skulle lige have et æble.











 Haraaald.






 Stribeeee.









Jeg fik tømt hestenes vandtrav.



 Skyllet det lidt.






 Så var det bare igang med at muge ud.


 Klokken var 19:05, i kina på det tidspunkt.

 Ud med lortet.




 Hvilepause med en sød trold.

















Vores katte, undtagens prudst(og sika da han levede.) tør ikke at gå ind i stalden, for de er jo ikke vant til at være derinde, så de venter ved døren.









 Fyldt til randen med nyt vand.







 Stribe hjalp mig lige med at skifte vandslange.

 Der skulle hentes nyt halm.

 Far var igang med at vaske bil.

 Inde i vores halmcontainer, har vi skrevet en hel masse med kridt, da vi var lidt yngre, for vi brugte den som legeplads, haha..
Men der skrev vi alle vores kattes navne, som vi havde på det tidspunkt, eller som vi har mistet..og der er mange, kan jeg godt fortælle.
Jeg kan huske hver og en af de katte, og jeg savner dem selvfølgelig alle sammen.







 Haha, de er så nysgerrige, de høns.

 Det er så dejligt at ligge i halmen.





 Jeg ved godt det er lidt mærkeligt, men jeg elsker at gå og sutte på umodne hindbær, det smager så dejligt surt.

 Hønsene..de er så søde.:)



 Jeg elsker når de står bag en, og bider en i støvlen.

 My baby.











 Nyt halm, til rådighed.
 Jeg hader når prudst sidder midt i det hele, når det er der vores bed and breakfast gæster kører ind, og de ved jo ikke vi har en 10-årig sød, men halvdøv kat siddende der..prudst, din lømmel..


 Rebelsk pige der går ud i strømpesokker.











 Hun skulle lige have lidt godbidder.

 Tog et bad.

 Jeg lavede 2 æg.
 Ma babba.







Maaaad..prudst var MEGET interesseret i maden, men hun fik da også lidt pølse. 

 Jeg ville se alle afsnit af kridhvid i kina, for jeg er så spændt på at høre alt hvad Ida har oplevet i kina.












 Oh, nu gør hun det igen..haha..

 Det er simpelthen så hyggeligt at drikke the, af det gamle honningeglas, det er bare ret så varmt, så der skal et papir udenom.




Gjorde mig lidt finere.




 Og så kørte mig og mor ud for at hente noget kinesisk mad på en kinesergrill i augustenborg.




 Jeg så en mega pæn kjole i et woman-blad imens vi sad og ventede på maden...jeg har bare svært ved at trække vejret, når jeg er sådan nogle friturestegte steder..ad..
 Jeg MÅ bare vide hvor den er fra.
 Det var i blad nr 195-maj..
 Så kørte vi hjemad.








 Jeg fik bestilt noget schnitzel.



 Min far er gået igang med at lægge klinkerne.

 Jeg kiggede lidt på matematikafleveringen.









 Århhh, sødeste baby ever, jeg vil gerne låne en baby..










Ingen kommentarer:

Send en kommentar