tirsdag den 21. oktober 2014

Romkugle-Tirsdag den 21 oktober 2014.










 Jeg nåede lige at læse lidt avis, inden jeg skulle i skole.



 Og drikke min the.
 Far skulle heldigvis den samme vej, så han kunne køre mig op til bussen.
 Så vi kunne køre lidt senere, dejligt.
 Han satte mig af ved busstoppestedet.
 Dem der arbejder herinde ved siden af kirken, sidder bare og drikker kaffe hver morgen.









 Så skulle der bare ventes, til at bussen kom.






 Så var jeg i sønderborg.















 Friiii..
 Lige da jeg gik ud af døren på vuc, kom der en sms, om at jeg kunne hente min pakke på borgen i matas...perfekt timing.

Det regnede.












 Så jeg gik ind i borgen.








 De har ordentlig fået noget halloween-pynt op.





 Og ind i matas.
 Jeg fik min pakke.
 Og en lille romkugle, for jeg var sindsyg sulten.


 yes, min far var i sønderborg, dejligt, at han nogengange er i sønderborg, når man har fri.
 Så jeg ventede på busstationen.








 Og så kom far.

 Jeg spiste min romkugle på vej hjem.


















 Luk nu bare den dør op, Mai-Britt.





Vi åbnede pakken, imens der var gulvparty. 






































 I pakken var der granatæblepiller til hår, hud og negle.







MEN ØØØHHHH, i dont think soo, de er alt alt alt for store til mig....så jeg tror ikke lige jeg har lyst til at sluge dem.. 


 Jeg fik en prøve med...en parfume, der dufter virkelig godt, jeg kender den godt, for min mor har den..:)




 Og en anden prøve på noget foundation.















































Lavede noget the.


 Ristede noget brød.















 Hahah, jeg brølede af grin der..sødt..




 Så var der ghost whispers.
















 Hahhaa, søg på pig eating a cookie..den er så søøøød..












 Så skulle kattene have mad.
 Godt med varmt tøj på, for der er ved at være ret koldt udenfor.






 Ja, jeg skulle jo ud og lede efter dem først.


 Harald er allerede igang, han stod med hovedet nede i maden.




Jeg fik hentet lidt træ.







Så var der mad.



 Jeg lavede en fletning i min mors hår..hendes hår vokser sindsyg hurtigt. :D











Så var der ghost whisperer, og nu ser jeg så de unge mødre, og bagefter er der så sos nanny with joe frost...men jeg skal da lige have lavet den madkasse, i pauserne..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar