søndag den 19. oktober 2014

Farfas fødselsdag-Lørdag den 18 oktober 2014.





 Stod op kl 08:00.
 Mor har købt dette søde billede til vores køkken.

 Det ser godt ud.


Jeg tog mit idrætstøj på lige da jeg stod op, fordi at jeg gerne ville løbe og gå en morgentur. 















 Ej, de er simpelthen så søde de halloween-figurer.






Hun ville vidst gerne ind. 





 Så gik og løb jeg mig en tur.

Jeg gjorde det ikke for vildt, for det var jo om morgenen, og jeg havde ikke spist morgenmad, og jeg er rimelig god til at få det dårligt uden morgenmad.



































 



































 Der var ret tåget over det hele.





 Det er dejligt at have en ynglingsblomst som er nem at få fat i.

Jeg ville gerne have sådan en buket.





 Hahah, jeg elsker krager, de er et vidunderligt dyr.

Jeg sys det er fascinerende når de står og stamper i jorden,for at få en orm, prøv at stå og kigge på den, det er ret sejt.












 Det er dejligt at på på landet, hvor man bare kan gå og skråle en sang, og ingen, ingen hører det..pretty awesome.













 Jeg prøvede at følge en rute.





 Men så hørte jeg en hund gø(den lød stor), og så vendte jeg godt nok om.

Ja, jeg elsker dyr, men siden jeg blev bidt af en hund, har jeg fået en lille smule hundeskræk, for store sorte hunde.

Det er simpelthen så åndsvagt, for jeg tror da ikke der sker noget, ved bare at gå fordi en hund...

Jeg kan sagtens gå forbi den hvide hund der er på min gårute...men jeg tror også at den er ret venlig.

Jeg har det fint med små hunde, men store sorte hund..naaa..






















 Så var jeg hjemme.









 Jeg gik ud til pinkey og bruno.








 Oh, bruno, årh, søde hest, med tungen ud.










































'

 Så spiste jeg den yoghurt jeg havde købt for 3-4 dage siden.

 Så er der ikke så mange silica-piller tilbage.








 Prudst nød sin mad.
 Harald sad vidst og nød udsigten.




 Og jeg sad på køkkenbordet.



Jeg har fået købt nogle fiske-olie-piller, så må vi se om de kan hjælpe til at mit hår gror hurtigere, jeg har hørt at de skulle være rigtig gode.


 Men for en der har meget svært ved at sluge piller(sluge-piller-skræk), så er det her tortur og døden for mig..
men jeg VIL have langt hår, det har været mit store mål meget længe.
 Men de er bare så store.
 Gik i bad.





 Tog tapen af kanten.





 Endelig fik jeg rykket mit skrivebord hen til væggen.




 Og pengeskabet selvfølgelig.


Jeg så lidt youtube. 























Mig, Ida og Alices kusine, 2 fætre, 2 fastre, 2 onkler og en masseandre familiemedlemmer kom til kaffetid.
Vi fik alle kaffe inde ved farmor.

Vi fejrede min farfars fødselsdag, desværre er han her ikke mere(december2012..), men vi har en tradition i familien at vi stadig fejrer deres fødselsdag.

hans fødselsdag er bare den 9 oktober.

Det var så hyggeligt at have familien samlet.

vi spiste, snakkede, spillede spil, og jeg fik ordnet min racercykel, så jeg kan få cyklet igen.








Vi var samlet indtil ved 21-tiden, så derefter så vi bare tv.

Rigtig dejlig dag, jeg elsker når vi alle er sammen igen
.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar