fredag den 24. oktober 2014

3 ruller tapet-Torsdag den 23 oktober 2014.


















 Morgenmad.


 Far kørte mig hen til busstoppestedet.
 Men jeg var der meget før, så jeg skulle vente indtil bussen kom ved 07:14-tiden.



































Fuuuuuck, jeg havde glemt mit buskort derhjemme...fuck jeg er en skovl, man....

men jeg havde heldigvis en 50ér i min pung.



Jeg kunne ihvertfald ikke nå at gå hjem og hente det, for den går jo 13-14 over.












Buschaufføren lod mig bare gå ind i bussen, uden at betale,for han ved jo godt at jeg tager bussen hver dag, og at jeg har et buskort, det var sødt af ham.



 Hold, da op, hvor er der nogle store blade på gaden i sønderborg.




























Hahaha, idag i biologi skulle vi måle vores fedtprocent, og bmi, det var altså ret sjovt at vi skulle måle vores deller, med sådan en dellemåler-haha, jeg sys det var morsomt..

Mit bmi var heldogvis godt..middel, eller hvad det nu hedder..


Friii..



Jeg stod af b.ussen ved augustenborg, fordi at mine 3 ruller tapeter, som jeg havde bestilt, var kommet, og min mor ville derfor komme og hente mig, så jeg kunne komme hjem derfra.












 Årg, men hun ville først være der 30 over, for hun skulle lige have et værelse i vores bed and breakfast gjort rent..





Så jeg gik lidt rundt og så byen, for der har jeg aldrig været på egenhånd, bare med mig selv, men med andre har jeg.





Men, hvis man nu kører mig hen til en destinaion eller et sted, så er det måske lidt svært for mig at kunne finde hjem, for min stedsans er lort. haha^^ 






Så jeg gik hen til augustenborg skulpturpark.

Men alle skulpturerne var blevet fjernet, fordi at det bare var en udstilling, der varede i et stykke tid.



Der var bare et par stykker tilbage.






















Vi kørte op til malerforretningen.





Jeg fik mine tapetruller, men hold da op det var dyrt...:(

Var lige inde på netto, for at købe bananer og mælk.































Jeg lavede mig en smoothie,






Så ghost whisperer.
















Shes a baby.









Hahaha, jeg elsker når hun sidder sådan der.
'









Mega nuttet kat.C:



 Jeg ville gerne ud og cykle eller gå en tur, men der var ingen der ville lave mad, så det måtte jeg gøre.
























Jeg kunne liige få klemt en lille cykeltur ind.


































Hjemme.
Dejlig tur.







Ghost whisperer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar