torsdag den 9. oktober 2014

Hotdog-Torsdag den 9 oktober 2014.








 Hvis der er nogle der er interesserede i disse piller til hår, hud og negle, så er der lige disse indformationer efter min mening.
De er begge silica og gør det samme.
Min favorit er futuraén, da jeg ikke sys at lekaformen gør så meget.

 Ryddede lidt op i køkkenet.
 Far skulle alligevel køre forbi busskiltet, så vi kørte med.











 Inde i bussen.

I sønderborg.















 Hahah, det her er så meget mig, jeg elsker dette billede.
 Vi skulle idag vise vores innovationsprojekt på filmen, det gik rigitg fint faktisk, og det var sjovt at se de andres projekter.
 Jeg gik lige igennem borgen.

 Jeg havde egentlig ikke lyst til at tage bussen hjem, så det var godt at far sendte en sms, om at han kunne tage mig med hjem.
 Og så gik jeg op til der hvor far holdte.
 Så kørte vi hjem.







 Århh, det er så irriterende når man kommer hjem, og døren så er låst..vi har dog en nøgle et andet sted i huset(det får i så ikke at vide), men det er ret så nedern.





Ud og hente den nøgle.


 Fik et dejligt stort glas mælk.
 Jeg var mega træt, da jeg kom hjem, så jeg lagde mig på sofaen.













 Jeg så lidt ghost whisperer.

 Popcorn.





Min fætter og faster var på besøg hos farmor, så vi var lige inde og få noget kaffe, jeg blev heldigvis mere friskere af det.




 Jeg tog overtøj på.



 Mig og far kørte hen for at få lidt aftensmad, da mor og Ida skulle hen på idas skole og hære lidt om deres tur til kina om et par uger.







 Vi bestilte et par hotdogs.






 Derefter stalkede vi mennesker på facebook.
 Der var danmarks næste topmodel.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar