onsdag den 1. oktober 2014

Ondt i benene-Tirsdag den 30 september 2014.

Morgenthe.



 Morgenmad.

Jeg fik lavet en knold, fordi at jeg gerne ville have krøller.












 De er vildt mørkt.







'Billederne er ret slørede, for det regnede enormt meget.

 Mange biler, og det er svært at komme over, men ja, så må man jo bare gå lidt før.


Sønderborg. 










 Og så tog jeg knolden ud, så der var krøller.












 Jeg følte mig virkelig demotiveret i skolen idag, og sad bare og talte til fri..

 Det regnede stadig.



















 Jeg var lige inde og købe et tørklæde i gina tricot.


Og et par høretelefoner i tigeren.


 Så gik jeg bare og ventede til at ida fik fri, så mor kunne tage os med hjem, da hu havde et møde i sønderborg.










 Jg gik ned til idas skole, da hun fik fri.
 Så gik vi ind i borgen.

Da vi kom hjem, spiste jeg lidt salat.



 Det tørklæde jeg fik købt.




 FEDT!, disse sokker kostede KUN 5 kr pr stk, i føtex.

 Så fik jeg købt n øjenskygge, jeg har gået og tænkt på den i et par dage nu, så jeg måtte have den.


 Og et par negle klistermærker.





Imens jeg spiste salat, er der kun en der er interesseret i mig... 

 Og det er hende her, nemlig søjde prudst.



 Igen dette kan anbefales..virkelig.

 Yaaaay, nye høretelefoner..mine gamle, skulle jeg vippe ledningen, for at kunne høre i begge ører, da det kun var den ene øre-tingeling der virkede.


 Hahah, chokolade med tilhørende kat.















 De nye sokker er fantastiske.

 Og pusserne.


 Gulvpartyyyyy.









 Ej, der var koldt, så jeg satte mig ind i sofaen med et tæppe på.














 Så lavede jeg lidt matematik.





 Og derefter blog.






 Ses ma baby.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar