onsdag den 29. oktober 2014

Sommerblanding-Onsdag den 29 oktober 2014.






















Lidt ,mad, så de ikke følger efter mig, når jeg går op til bussen.








Årh, det var så koldt at gå op til bussen idag. 







 Det er så irriterende når man skal over vejen, og der kommer en hel masse biler..

 Jeg kom over!!! i made it, in one peace.
























Skolen, 












 I grupperummene har vi næsten lige fået de her seje kubler, man kan sidde i ...man sidder faktisk ret godt..



 Friii, så jeg skulle hurtigt nå en bus.





 Der er altid så mange der venter på bussen.


 Ude af bussen.






















 Jeg kan blive så irriteret på dem der smider affald ude i naturen, hvem tror de de er?
find dog en skraldespand, eller behold det i lommen, tasken eller den hånd i har:/ grr.













Der var en ret pæn fyr, der satte sig ved siden af mig i bussen idag, det sker sjældent.. og han duftede faktisk også ret godt.

 Hoomeee.


Hun er så sød at vente på mig, hun er der altid når jeg kommer hjem, men når jeg kommer tidligere hjem, så er hun der ikke, det er som om hun ved hvad klokken er? :-D



















 Den allersidste muffin,.

Aftensmaden for idag.


 Ghost whisperer.







 Hehe, Harald sad og gloede på os, udenfor, så vi måtte lige åbne vinduet, og sige hej.












 Jeg gik igang med noget aftensmad.






Jeg fandt et par lækre krydderier og kerner til at putte i. 



 Og en dejlig sommerblanding.


 Pasta.

 Haha, da hun sad og vendte øjne af mig, stod jeg bare og fniste af hende..haaha, hilarious.
 Hun kunne dufte maden, så hun stod bare og gloede på den.




Spiiiise. 















 Jeg klædte om til idrætstøj.








 Så lidt youtube.






 Far kørte mig til zumba.



































Zumba færdigt.. 

 Far hentede mig.





 Stribe var lige og hilse på mig.


















Og så kom Harald også.
Stribe blev meha jaloux, og begyndte at gnide hendes ansigt i mit ansigt, som om hun sagde "gå Harald, gå, hun er mi".



 Baad.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar