mandag den 6. oktober 2014

Innovationsuge-Mandag den 6 oktober 2014.

så er jeg oppe på de 8005 sidevisninger!, det er viiildt:)

Dejligt at have en søster man kan stjæle tøj fra, Alice.











Venter på Ida.



Afsted til skole...nu er der ved at være ret mørkt.
















 I bussen.
 Sønderborg.



 Vi skulle have innovationsuge, og fi besøg af et par mennesker der skulle fortælle om innovation, og deres selv-lavede projekter, det var faktisk ret så spændende, jeg glæder mig til i morgen.

Jeg stod af i byen.


 Var lige i brugsen, for at hente mælk og yoghurt.





















 Yaaaaay, jeg vandt 25 kr på et skrabelod.
 Lavede en lækker smoothie.


 Vi fik kokostoppe til kaffen.

 Da der jo ikke er net på ipaden når jeg er herhjemme, da vores net ikke vil modtage ipaden, så kan man jo bare høre musik på den..for mærkeligt nok, så virker spotify.

 Jeg slappede lidt af, for jeg havde lidt hovedpine, det var en lang dag, og jeg var træt.








 Fik smurt madpakke.

 Tog ud og i i opvaskemaskinen.
 Ryddede op i køkkenet.



Tog idrætstøj på. 











 Far havde lavet biksemad til aftensmad.
 Jeg havde lige lidt tid inden jeg skulle med bussen til zumba, så jeg dansede lidt til noget musik, og varmede op.









 Far skulle alligevel op og handle på rema 1000, så han kunne køre mig hen til busstationen.

 Så sad vi lidt og ventede i bilen, til bussen kom.


 Så var den der.
 I bussen afsted til zumba.

 Da jeg kom der hen gik jeg en lille tur for at bruge lidt tid.







 Yup, jeg farede vild i havnbjerg..i know, det er en lille by, men for en der aldrig rigtig er i havnbjerg, så er det ligesom københavn for mig.

Godt at jeg har gps, ellers ved jeg ikke hvor jeg var endt henne.
















 Så fandt jeg havnbjerg skole.

 Man kan altidkende vejen på at der er en aldi.



 Så sad jeg og ventede i omklædningsrummet.
















 Så var det slut.
Næste gang er der j efterårsferie, så der er der ikke noget zumba.




 Mig og far var lige inde på fakta.

 Da jeg kom hjem så jeg robinson, for første gang, jeg ville lige se hvad det var for noget..jeg sys bare jeg skal holde mine meninger for mig selv, skal vi ikke bare sige det sådan...hvis nu der er nogen der elsker at se det..





 Dejligt bad.





 Nu er det blog og så i seng.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar