lørdag den 11. oktober 2014

Idrætsdag på vuc-Fredag den 10 oktober 2014.

Så er der efterårsferie, men vi skulle lige igennem skoledagen først.


 Jeg kunne ligeså godt bare tage i skole med idrætstøj på, vi skulle jo have idrætsdag.
 Jeg havde haft en fletning i mit hår hele natten, så der var krøller i mit hår dagen efter, så jeg tog en knod i mit hår, så jeg bare kunne tage knolden ud,så krøllerne stadig var der.








 Morgenmad.
 Jeg er igang med at prøve nye morgenmadsprodukter, og dette er det nye i prøvningen.



Før skole. 



 Jeg ville være en god søster og riste et bar rugbrød til Ida, da hun altid er langsom om morgenen, hahaa..og de brændte på, oh, noo, nå men så ristede hun et nyt..det er første gang jeg har brændt noget rugbrød på.




 Far kørte os hele vejen til sønderborg, for han skulle også den vej.

 Vi skulle lige forbi en af af staldende, da far lige skulle trykke på en alarmknap.



 Sønderborg.








Jeg fik lige snapset et bar billeder på idrætsdagen.




 Vi skulle have en lille seddel, og på den seddel skulle vi have 6 krydser (vi skulle igennem 6 aktiviteter) før vi måtte gå.
Det havde jeg kl 11:30 ca, så jeg og en fra min klasse gik lidt rundt i sønderborg, og kiggede i butikker, imens jeg ventede på at ida fik fri 12.30.
 Så jeg gik ned til busstationen, for at mødes med Ida.








 Så skulle vi på jagt efter et par fødselsdagsgaver til mor, da hun har fødselsdag på søndag..men får først gaverne på mandag, da Ida skal til københavn i morgen, og besøge en veninde, så hun er ikke hjemme på mors fødselsdag.











Efter et par timers gave-eftersøgning, ventede vi på bussen.





I bussen sad vi og så på billeder på Idas computer.






Og så skulle vi gå hjem..vi tog faktisk en anden bus end vi plejer. 





 Pinkey og bruno.




















I sønderborg fik jeg købt nogle handsker i tigeren. 

 Jeg har ledt rigtig længe efter nogle lange støvler, og så fandt jeg disse mega fede støvler inde i føtex, og det var kun til 299 kr.






 Og et sødt iphone cover.






Jeg var ret træt, efter skole, så mig og Ida sad og så tv.




 Vi sad og så en film der hedder electric children, vi sys begge at den var ret interessant.



 Jeg fandt sangen fra filmen, den er faktisk ret god.


Så gik jeg mig en tur, da jeg havde brug for lidt motion. 





















































Det passede ret fint at jeg var hjemme 18:30, da mor havde sagt at vi kunne spise der.




















 Sådan kan man jo altid give godbidder.












Vi fik lasagne til aftensmad..dette er dog resterne, men det smagte ret godt.
Disney show.



Og vild med dans.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar