lørdag den 4. oktober 2014

Skørt med glasset -Lørdag den 4 oktober 2014.

 Stod op klokken 11.00 idag.
Prudst nød solpletten på køkkengulvet.












 Nuttet skygge der!.

 Alice havde bagt nogle mega gode brød før jeg stod op.

 Årrrrrhhhh, jeg tog prudst i at sidde SÅDAN HER!, DET ER OVERNUTTETTTT1!!!!.




 Kender i det hvor i KOMMER til at skrive noget på jeres mors indkøbssedel?.


 Okay, jeg følte lig lidt skør her til morges, så jeg satte et ko ned på gulvet, for at se hvad prudst ville gøre, this is what happened...^^

 I may have played a cat, this morning...Hahhaah..jeg døde af grin.





 Ida blev bare mega sur over det, hun sys det var ulækkert..ja, det er det måske, men det kan jo vaskes af..YOLO!!
 Jeg gik op på mit værelse.

 Tog noget malertøj på.





 Og fik malet det sidste stykke.



Jeg satte mig på køkkenbordet og spiste noget yoghurt. 







 Maling over det hele.

 Fik lov til at lave en fletning i alices hår.





Yaaaaay, jeg tog mine nye hæretelefoner i brug.
og de virkede.






 Jeg gjorde mig lidt finere, så jeg ikke lignede et weekends-menneske.



 Mig, Ida, Alice og far kørte til sønderborg.
Far skulle lige ned i stalden og kigge, i en halv time ca.
Jeg skulle købe tøj-bøjler.
Ida og alice ville bare ned til havnen, og spille guitar.





 Far satte os bare af.







 Vi gik ind i borgen.
Ej, det var så irriterende fordi at der jo var  borgens et års fødselsdag IGÅR, og jeg troede det var idag lørdag,SÅ JEG HAVDE KOMMET TIL AT KIGGE FORKERT AF DATOERNE, og jeg havde så meget glædet mig til at komme med...årh, i just,,jeg blev så skuffet...



 Men vi gik ind i kvickley.

 Der var ikke nogle bøjler derinde, men jeg fik da købt katteguf til kattene.
Ida og alicegik ned til havnen, og jeg gik et smut op til føtex, for at kigge om de havde tøj-bøjler.










 Det havde de..Yaaya, jeg købte 40 stk.









 Så gik jeg ned til havnen.








De sad og spillede guitar nede ved havnen. 








 Og så gik mod kirken, da far havde sendt en sms, om at han holdte ved kirken.















 Rigtig nok, der holdte han.
 Så kørte vi hjem.

 Arh, vi tog lige i bilka på vejen hjem.

 Vi købte alle vindruer.










 Smuk solnedgang.















































 Mor havde aftensmaden klar, da vi kom hjem.





Mig, Ida og Alice dansede lidt zumba i stuen til musik.









Jeg så lidt youtube, og nu vil jeg se tv med familien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar