søndag den 19. oktober 2014

Regnvejr i danmark-Søndag den 19 oktober 2014.






 Stod op 09:30.
 Søndags morgenbord.
 jeg sys der var lidt for rodet i køkkenet, så jeg fik vasket lidt op.






 Der regnede ekstremt meget.


 Jeg fik lavet noget sejt eyeliner, men hvis man kommer tæt på, så ser det ikke ret pænt ud, for jeg er nemlig ikke så god til det.












 Jeg ville mega gerne ud i det vilde regnvejr, så jeg tog regntøj på.




 Og gummistøvler.








Og gik ud i regnen.



 Jeg fik taget lidt godbidder med til kattene.














 Der var ikke rigtig nogen skygge af kattene, for de kan ikke rigtig lide regn..Hahha.

















 Men så fandt jeg Harald-missen:)

 Og minnie-missen,.












 Og så sad jeg bare inde i den dejlige varme halmcontainer.












 Og minnie fik lidt godbidder.



 Harald sad inde i busken, og turde ikke rigtig at komme herhen, for så var han jo nødt til at gå ud i regnen...hahah, stakkels ham.







 Og så turde han endelig, for hvem vil dog gå glip af et par godbidder.

 De savlede godt nok meget på mine handsker.
.













































 Efter en time, var det begyndt at blive lidt koldt, så jeg gik indenfor igen, kattene har heldigvis godt med pels, så de frøs ikke.


















 Det regnede stadig.


Prudst var ved døren med det samme. 


Mit tøj var blevet lidt vådt, så på med morgenkåben.



 Jeg skulle da lige hente lidt godbidder til kattene.

Min fars kusine havde jo taget en masse kattemad med, OG snacks, hold da op.!!






 Min farmors indkørsel var godt nok også fyldt af vand.








Og vores indkørsel. 

 Der kom det program der hedder alt for danmark, det gik jeg igang med at se i tv.



 På kanal5.
Lige indtil min mor skulle se noget i tv, og når min mor skal se noget i tv, så skal man bare gøre hvad hun siger..haha ;)

Så jeg gik over i vores bed and breakfast, for der var ikke nogle gæster i værelse 21..











 Så sad jeg da bare der og så det.
















Ej, det var bare så godt..der var jo maraton i alt for danmark. 



















 Ej, hvor fedt at lave det her lys, det må jeg prøve en gang.




 Der var heldigvis en pause i alt for danmark, lige da vi skulle spise, så jeg kunne spise færdig.

 Og så satte jeg mig derover igen.






 Det begyndte at blive mørkt.
 Trenton og Amelia er mine ynglings i alt for danmark..
Amelia gik bare ud, så nu hepper jeg på trenton,,han er vildt lækker...undskyld, men det er han altså...

Trenton weaver.





   















Det var færdigt klokken 20.00, men jeg mangler lige sæson 2, så jeg håber den kommer næste søndag, det skal jeg bare se.


 Det er jo skole i morgen, så jeg fik smurt min madpakke.
 Åhh, lille skid.
 Den måde hun kigger på en på, er priceless.




 Så skulle der laves blog.








 Hun er så nuttet:-D

det er ikke til at se at hun er ca 10 år.

 Vi så derefter 1864.














I nat kl 05:00, drager Ida og hendes klasse til kina, i 2 uger, det er så sejt:)

Alice er jo taget tilbage til efterskolen, så jeg skal være enebarn i 2 uger, det hare jeg aldrig prøvet før, så det bliver interessant at prøve.

Jeg skal gå alene op til bussen om morgenen i 2 uger, hvor kedeligt bliver det lige C-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar