lørdag den 4. oktober 2014

Mini-slik-Fredag den 3 oktober 2014.


Morgenthe. 


 Møøørke.
 Pudst var bare sådan"Mai-Britt, Mai-Britt, har du noget maaaaad, hva, hva, hva"
















 Jeg havde lige tid til at rydde lidt op i køkkenet.


 Har du noget mad nu?

 Eller nu?
 Afsted til skole..















 I bussen.






 Sønderborg.





 Vi skulle ned og se sankt maries kirken i sønderborg, da vi havde billedkunst, det var en virkelig smuk kirke..
Vi var også nede og se sønderborg havns arkitektur, og frank gherys plan..hold da op man, han er optimistisk.
I kan læse om hans havneplan her.

https://www.google.dk/search?q=frank+gehry&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=CfUvVKDZGIL4ygOox4K4AQ&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=frank+gehry+s%C3%B8nderborg+havn&facrc=_&imgdii=_&imgrc=A6-9r1Vpk7h50M%253A%3B425fTs_M6IaaaM%3Bhttp%253A%252F%252Fesbensen.dk%252FFileArchive%252Fimages%252FProjektbilleder%252FGehryMasterplan%252520400b.png%3Bhttp%253A%252F%252Fesbensen.dk%252FZeroCompany%3B400%3B216

eller her.
http://www.byenshavn.dk/De-enkelte-projekter-389.aspx

Ej, det var virkelig hyggeligt.

10 minutter før fri.

 Far var i sønderborg,så jeg kørte med ham hjem.

 Han havde is med, så den spiste vi bilen.

 På vej hjem skulle vi lige ind og se om alt var i orden med grisene.
Men jeg måtte ikke gå ed ind, på grund af alt det der med mrsa og svinesmittelse, og alt det der lort, som er så åndvagt..Så jeg ventede i forrummet.

 Det er kalk der ligge på gulvet.


Jeg savner så meget at arbejde med svin, det er helt vildt.


 Da vi kom hjem, lavede jeg bare biologi-lektier.






Så fik vi kaffe, der bestod af mine romkugler.





 Mig, Ida og mor kørte op til færgen, for at hente alice.









 Vi tog lige ind og handlede på fakta.










 En flot sky.





 Jeg elsker disse små poser med slik i..



 Til aftensmaden.









 Hha, jeg elsker denne lille truntefis.


Hun fik endelig lidt guf.


 Ud over hele gulvet med dem.



 Vild med dans.














Vi faldt i søvn, som sædvanligt, og gik i seng ved 01:30-tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar