mandag den 20. oktober 2014

Frozen yoghurt-Mandag den 20 oktober 2014.


 Første dag efter efterårsferien..









 Kl 03:55, skulle Ida op, da hende og hendes klasse skulle køre i bus til schweich, og derefter tage en flyver til beijing, i kina, de skal flyve i 10 timer.

Jeg stod jo op kl 06:00, for jeg skulle jo bare i skole.















 Morgenmad.



 Jeg elsker at høre radio om morgenen.  go nova.











Harald og Prudst sad udenfor vinduet og var lidt sultne, de fik dog også lidt mad.



 Ryddede lidt op.
 Da uret ringede, da det var tid til at gå op til bussen, tænkte jeg bare..nej, det var jo så mørkt endnu, og Ida er jo på lejr, så det skulle jeg selv ud i.




 Fandt en refleks frem.










Og begav mig ud i mørket. 



Det er mørkt. 
















 Busskuret, heldigvis er der også 2 andre der venter på bussen.













 Hahaha, på en eller anden side på facebook, om en upopulær dreng, der havde vundet rigtig mange penge(nu er han stenrig), som så blev friet til, af en rigtig populær pige, bare fordi han var rig....den trykkede jeg på...jeg kunne dog ikke se den, da der var en irriterende reklame foran den...

Jeg fik ret mange likes for den...i dont get it.


I bussen. 






Sønderborg.
























 Vi skulle have idræt i første time, og vi skulle have cubatest/coopertest...vi skulle løbe i 12 minutter...lige efter en uges ferie..mange tak, skide dårlig ide...:D
 Men jeg lå heldigvis i den almindelige zonde.
 Friii.
 Jeg gik ned på busstationen, for at mødes med christina, fra efterskolen.
 Vi gik ind og fik os en frozen yoghurt på slikplaneten...det var specielt...
banan..nej.
mango..nej...
jordbær..ja..
chokolade...ja...
Så jeg kan bedst lide chokoladen.

Men det er flot at se på.










 Vi tog bussen, men jeg stod jo af ved marken, og skulle gå hjem.



















 Jeg gik over marken.













 Vi har verdens bedste mudder på vores mark.



Hjemme. 






 Det er så sødt at hun altid sætter dig i vinduet, når hun er kommet ind.

 I ferien modtog jeg dette cover, som jeg havde bestilt sammen med en fra min klasse(hun havde også bestilt et til hende), men jeg kunne jo ikke aflevere det i ferien, så jeg har ikke kunnet prøve det, da de lignede ret meget hinanden, og jeg var i tvivl om, hvilket jeg havde valgt.













 Årh prudst..:)






 Da mig og ida var ude og købe fødselsdagsgaver til mor, var der en gave, som vi ikke kunne give hende, da butikken ikke havde flere, men idag var den så kommet hjem, så jeg fik den pakket ind, og den får hun så først om 2 uger, når ida er hjemme.


 Og så fik jeg også købt nogle nye sko i føtex, da der var 40 % sale på dem








Prudst satte sig bare ovenpå dem, haha, men sådan er katte jo. 






 Størrelse 39.
 Klædte om til idrætstøj.





Spiste det sidste af min madpakke, på køkkenbordet. 
















 Og så gik jeg op til busstationen, jeg skulle jo til zumba.























Da jeg var derhjemme, inden zumba, var der en dude der ringede til mig, og han var faktisk en studievejleder.. 

Jeg har i meget lang tid tænkt på at tage på højskole i frankrig, uden at kunne et kvæk fransk, men jo, jeg kan lidt..

Man kan bare komme derhen, og gå der, og man behøver ikke engang at kunne noget fransk.


 Jeg tænker på at tage derhen om 3-4 år, når jeg er lidt mere fri fra skole og har lidt flere penge osv, men det må vi se på, på den tid.








 Det begyndte at regne.















'





 Jeg ventede på busstationen..












 Bussen kom, og efter 20 minutter var jeg i havnbjerg.













Og gik over mod skolen. 














 Jeg ventede i omklædningsrummet.






























 Og senere ventede jeg i hallen.






'













 Og så var zumba færdigt.


Mig og far tog ind på fakta. 




 Og kørte hjem.


Home again. 



Lille stribe var sulten. 



 Jeg fik købt et par klementiner.



Og nogle frugter som dem jeg var i praktik med(brasilianere) hele tiden spiste til frokost ...de smager så godt.




Men jeg kan ikke huske hvad de hedder.

Jeg smurte madpakke. 



 Jeg har ikke smagt dem i et år, så nu skulle jeg da have en.




 Man skærer bare toppen af, som et æble.
 Og den orange skræl, og så kan man bare spise det sidste af selve frugten.

 Gik i bad.

 Og morgenkåbe på.





 Nu ser jeg lidt tv, og venter på at Ida lander i beijing, kl 23:15 eller 23:30...efter en 10 timers lang flyvetur..så er den 05:00 i kina.










 Og blog.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar