onsdag den 8. oktober 2014

Proppet bus-Onsdag den 8 oktober 2014.


Årh, jeg hader vækkeurer om morgenen. 









 Har i den der kant i ALTID går LIGE ind i??, ja, det har jeg nem,ig..jeg går nærmest ind i Idas stolekant hver morgen, fordi jeg er morgentræt.
 Avis-tid.





 Endnu en dag i skole.



Det blæste, og det var ret så koldt. 








 Skolen.
 Idag i skolen, skulle vi bare filme vores innovationsprojekt, der handler om at bringe bevægelse ind i skole-fagene.
Det blev en rigtig fin video, der bare skal finpudses i morgen.




 Da jeg kom hen  til skolen, skulle eg lige tegne noget til vores projekt færdigt.
 Det er en word-leg på engelsk.
 Mig og Ida har fri på samme tidspunkt om onsdagen, så vi fulgtes hjem.
Bussen var SÅÅÅÅ proppet, og busschaufføren blev nødt til at køre fra nogle der skulle med bussen, for der kunne simpelthen ikke være flere i den bus.
Jeg blev nødt til at sætte mig på en dreng(23-25 år tror jeg). HELE 2 GANGE, når der var nogle der skulle ud af bussen, og han så bare så sur ud, ej, det var VIRKELIG awkward...
Jeg smssede med Ida imens, da hun stod i bussen, lidt længere væk fra mig.
 Endelig ude af den bus.




 That bus-trip socks.







 Prudstiiiii.






 Mig og Ida fik kaffe.
 Ida sad og tog billeder af prudst med min ipad.


Lidt efter tog jeg noget overtøj på.






 Fordi at der var kommet 2 sedler, der viste at, nu kunne jeg hente 2 pakker på brugsen.




 Jeg dækker lige min adresse....

 Så dem cyklede jeg op efter.







































































 Minnieeee.

































 Haraaaald.



















 Den første pakke.



 Et enormt flot ipad cover.






 Men det var desværre for lillet...øv...






Og for stort til den lille hvide tablet vi har.'








 Ærgeligt.






Ida lavede lektier. 



Den anden pakke.








 Og en ekstra pakke.


Et flot armbånd












Med magnet lukning..ret smart. 












 En trøje.

 Med flotte blomster.





Runde smarte knapper.



En anden fin trøje.











 En fin farvet bluse.


Men perler på kraven. 












 Det er så typisk at ens kat kommer og sætter sig på ens ben, når man lige har bestemt sig for at rejse sig op.




 Ej, hvor klogt prudst..Haha, men jeg elsker hende alligevel.



 Smurte madpakke.





 Tid til at klæde sig om til zumba.





 Jeg lagde mig lige op på idas værelse, da hun var deroppe og klæde om og lave lektier, og værelsesting.




 Mor kørte mig og Ida til zumba.














Da zumba var slut hørte mig og ida lidt musik imens at vi ventede på at mor skulle hente os.




 Striiiibeeee.



















Trængte til et glas mæltk 






Youtube.





 Baad.


 Blooog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar