søndag den 12. oktober 2014

Mors fødselsdag-Søndag den 12 oktober 2014.


 Stod op ved 08:40-tiden.
 Det er jo min mors fødselsdag idag, så hun havde fået en buket blomster af min far.






Vi spiste søndags morgenbord.


 Der var beverly hills maraton i tvét, så det så mig og alice et par serier af.









 Det er virkelig besværligt med lange falske negle, men det er på en måde flot.



 Ej, jeg blev simpelthen nødt til at klippe dem længere ned, for det er vildt underligt.

 Det var bedre.



 Jeg ville bage noget til kaffen, så jeg kiggede i en af vores opskriftsbøger.



 Skrev hvad jeg manglede til cupcakesne.
 Ryddede op i køkkenet.



 Det kommer til at se godt ud med de nye skabs-knapper.






 Ej...da jeg sad og kiggede i en af mine mors mad-bøger..fandt jeg dette.


 På første side.
 En seddel fra dyrehospitalet, da pjevs blev aflivet ;(


Jeg havde lyst til en cykeltur, så det gjorde jeg til virkelighed.





























































 Jeg handlede lidt ind til kaffe også.









 Jeg hader når hun ligger og sover midt i det hele..























 Men jeg bestemte mig for at prøve en færdiglavet pakke.




 Put blandingen i en skål.
 1 dl olie.
 1d vand.


2 æg. 

 Rør rundt.


Vi har sådan nogle fine forme.






 15 Minutter i ovnen.


Imens jeg ventede læste jeg blade. 















 Jeg tog alle neglene af, for jeg gad ikke at have dem på mere.

 De blev fine.


 Jeg lavede bare standard glasur.







 Og så fik vi kaffe.

 Far skulle lige røjde (jeg har ikke et andet ord for det, end det her sønderjyske ord), men det betyder at han lige skulle ind i stalden og kigge.
Mig og alice tog med.








 Bagefter tog vi til bilka, og købte vindruer.








Alice tog ud og løb en tur, og der lånte hun min mobil..jeg gik mig en tur på 50 minutter og lånte hendes mobil..så billederne blev taget på alices mobil.















 Alice lavede aftensmaden.
 Og nu ser vi tv.
Vi ser 1864, i ved, den der film om krigen i 1864, på dybbøl, og vi bor meget tæt på der.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar