tirsdag den 28. oktober 2014

Flot svamp-Tirsdag den 28 oktober 2014.

















 Jeg havde de der krølle-tingester i mit hår igen, så jeg fik lavet en knold, for at holde på krøllerne.









 Tømt opvaskemaskinen.






 Sagde godmorgen til kattene.













 Med lidt godbidder, så er man venner med alle.













 Og så var det tid til at gå op til bussen.


Min far er ved at grave til dræn, fordi der er så meget vand i vores indkørsel, når det regner. 

 Det ser ret sjovt ud, at der er et stort hul og bjerg af sand på vores græsplæne.




























 Den der græsplæneklipper er mega fin.




Venter på bussen.









 Fremme.









 Yaay, perfekt, jeg skal bare have en knold i på vej derhen, så holder krøllerne.













 Vi fik 40 minutter før fri fra billedkunst, fordi at vi blev færdige med det vi var igang med.
 Så jeg kunne nå en hurtigbus.




Min goodiebox var kommet, så den skulle jeg bare hente.





 De her strimler/frynser fra min trøje falder langsomt af, haha, jeg fælder.







 Ind på brugsen med mig.





Robbie williams har fået 
  en søn igår..tillykke :)
Jeg mener han har en datter i forvejen.


Goodiebox.
























 Jeg kan bare ikke vente med at åbne den, så jeg begyndte så småt på vejen hjem








Så blev der sprøjtet sprøjtegift på vores mark. 







 Dejligt at være hjemme så tidligt.







 Wooow, hvor er den flot, den svamp..men jeg tør ikke at røre ved den, for den er nok ret giftig.






 Aha, nu ved jeg hvorfor jeg ikke kunne finde min refleks, for jeg havde tabt den ude i vores roser.










Havde købt nogle billige nudler i går, så dem ville jeg da lige prøve.

det er meget lang tid siden jeg har fået nudler. 






 Jeg satte mig udenfor på vores ventilationsflamingo, sammen med minnie, og spiste dem.
 Og en alice-muffin.
 Goodiebox og blade.











 Øh..ja.minnie gik ombord i min kage...
 Men jeg tog den hurtigt fra hende igen, for chokolade er ikke så godt for små kattemaver.









Doing a little ballet.









Jeg har faktisk en gang faldt i søvn på ventilationsflamingoet, haha. 







 Og så kom prudst også.





 Og stribe.









Jeg så ghost whisperer.

































 Hyggeligt med noget the.
 I dont need real cups.




 Haha, genialt græskar.



 Mad til kattene.





 Jeg fik tændt lidt hyggeligt lys.




















































Jeg var mega meget i julestemning, det forklarer sokkerne.












  











 Hahaa, der falder stadig mange af de der frynser af, og jeg var lidt ond at sætte dem i hovedet på prudst, haha.


 Fodbaaad.
 Blog.





Jeg ligger på gulvet og laver blog lige nu, med en snorkende prudst på ryggen:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar