tirsdag den 1. marts 2016

Mor og fars bryllupsdag-Lørdag den 27 februar 2016.

Jeg elsker de her karruseller, de er Så sjove, og man kan bare se ud over det hele.:-)
Det er et meget idyllisk billede og sted..meget smukt.
AAAww..hvor er han/hun dog sød..C-:
Det er meget kreativt.
Det jeg bedst kan lide ved billedet er nok blomsterne i vasen på bordet og så lampen.




Jeg var faldet i søvn inden jeg havde sat min alarm, så jeg kom op kl 10:40. 















Det var jo mor og fars 18 års bryllupsdag idag.

I den anledning havde farmor skænket en hyggelig lille kurv.













Jeg er blevet helt vild med Mads Christians fortolkning af Marie kay, og jeg elsker at høre den.









Jeg fik læst lidt blade.




Og gættet lidt kryds og tværs. 




Lidt efter så jeg gift ved først blik.



Da jeg havde set det gik jeg lidt ud til hestene for at snakke med dem og løbe lidt rundt med dem.



















Og Harald.












 De der piller skulle faktisk give mig apetitløshed, men næh..nej..jeg synes jeg er sulten hele tiden, fordi der skal gå 2 timer før at jeg skal spise og tage en pille..det vil sige 4 timer uden mad..:-Phaha..


 Det er heldigvis kun 9 dage ca.

Kattene fik lidt mad.


Hver 2 dag fylder jeg deres vandskåle op, så de også kan få slukket tørsten.








Nu ville jeg ud og gå en dejlig og frisk tur...det trængte jeg til.






Jeg fik lyst til at løbe, så jeg fik både løbet og gået på turen. 









  








Så var jeg hjemme..jeg burde stadig ikke gå udenfor i mørke...haha...ej..det burde jeg altså ikke.. 












Jeg fik lige lavet mine negle.








Det blev faktisk ret godt, hvis jeg selv skal sige det.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar