fredag den 11. marts 2016

Sønderborg genbrugsbutikken-Onsdag den 9 marts 2016.

 Dette cover skal jeg SÅÅ meget have..det er så nuttet og rigtig smukt med alle de farer.
 Det her er også rigtig elegant og ender sikkert også i mine top 10 over ønskede covers.
 Her er der lidt forskellige i samme kategori som det overstående cover.

Det er så flot.
 Der var der også lige et mere i samme dur..det er virkelig enkelt, og jeg tror det klæder enhver slags mobil.

Jeg startede ud med noget morgenmad. 

 Mig og Ida tænkte at vi gerne ville hen og kigge i Sønderborg genbrugsbutik.
 Så vi tog afsted tidligt om morgenen, da Ida skulle på arbejde kl 14:00.

 Vejret var perfekt og solrigt.


  

 Vi kom derhen en halv time efter de havde åbnet, så det var jo perfekt.























De har så mange fine ting over det hele.










Jeg fik købt 2  rigtig fine bluser.
  


 
 Vi tog lige ind på mc donalds for at få os en kop kakao.

Vi tog kakaoen med i bilen, fordi vi ville ned til havnen og gå os en tur.









Så gik vi der og snakkede, kiggede og drak vores kakao. 



 Ej, hvor var det smukt nede ved havnen, med udsigten over vandet og solen der stråler alle vejene hen.














 Jeg er faktisk meget imod at de flytter biblioteket herned til den gamle Ewers bygning..
Som biblioteket ligger lige nu, så ligger det meget centralt, og man kan lige skynde sig ind og hente eller aflevere nogle bøger, og samtidig nå sin bus i tide.

Men når det bliver flyttet helt herned, så tror jeg desværre ikke at jeg kommer på biblioteket så ofte mere, for jeg tager tit meget spontant på biblioteket, hvis jeg lige har 10-20 minutter at vente på min bus..nu skal jeg jo have ca 30-40 minutter før jeg har tid til at gå hele vejen ned til det nye bibliotek.

Dårlig tænkt Sønderborg kuturelle-udvalg.


    Det var en dejlig og frisk tur.









Vi smuttede lige ind i føtex.





 Cause we were hungry. 






 Nu ville vi gerne hjem.



 


 På sønderborg røde kors fik jeg jo købt 2 fine bluser.

Den ene er hvid med høj krave.



 Og den anden er sort med høj krave.

 Og nogle søde små knapper i enden.

 Hestene var glade for at komme ud idag, da vejret var suverænt.



 
 Hahaha,..Bruno ligger og ruller sig rundt i baggrunden.









 Det var så creepy for da jeg kiggede ned mod nabomarken, så kunne jeg se en person der bare stod bomstille og gloede virkelig stift på mig...det var lidt ubehageligt..

Jeg håber at personen bare luftede sin hund..

Men han stod virkelig i lang tid og gloede på mig...jeg vinkede til personen...der skete ingenting, stadig stonefaced.


Da jeg så vendte mig lidt rundt og kiggede på hestene, så var han væk, da jeg kiggede på ham igen., og jeg kunne ikke se ham nogen steder...det varaltså ret uhyggeligt og creppy as heck.
 Lidt efter kørte jeg med far på bygma efter nogle laddere(planker man bruger til at bygge med)

 Dem skulle de bruge til svinene og grisene på fars arbejde.
De bruger dem til stimulering og legetøj.










Nu gik turen til Davidsen efter reckler og laddere til vores byggeprojekt. 







 Davidsens kakao er altså også virkelig god..og den var tilmed gratis.

Turen gik hjemad nu.





 Da jeg kom hjem, havde hestene haft en dejlig dag ude på marken, men nu var det tid til at komme ind, så de kunne få deres mad.









Ligeså skulle kattene have deres mad.


 Da jeg havde givet dyrene hvad de havde brug for, skulle jeg give mig noget jeg havde brug for..
Nemlig en tur til zumba.





  


 




 Ej..det er så dejligt at man  kan fragte sig selv hen til bussen og ikke skal være afhængig af sin far, for nu kan man ihvertfald se noget.









 Det er SÅÅÅ lækkert at komme ind i varmen efter at have været u de i den bidende kulde.


Zumba startede kl 19:00 og var slut 19:50..det var også en dejlig time denne gang.
 Nu var det bare ud i kulden og hjem.


 Da jeg var kommet hjem til min by, hentede min far mig.
 Vi skulle lige et smut på rema inden jeg kunne komme hjem i bad og i seng.


Åhh...ALDRIG gå på indkøb, når du er sulten..

Jeg købte 3 forskellige slags nudler...hahah..




 Aldrig køb den grønne nuddel..de smagte IKKE særlig godt...Jeg skal IKKE have nudler foreløbig..




 Jeg havde lyst til en juleøl, for vi skal jo have dem drukket.

Jeg drikker normalt ikke alkohol, for jeg synes det smager forfærdeligt,...så ja..men det eneste jeg kan lide er faktisk hviddtøl..og det får vores familie et par gange i december.

Jeg plejer altid at dele med en fra familien, da jeg ikke lige gider at drikke en hel..så min juleølsmakker idag blev min mor.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar