fredag den 25. marts 2016

Gipsplader flyttes-Torsdag den 24 marts 2016.

 Ej..Justin Bieber ER altså bare et lækkert skår.
 Hhahaha...det er SÅÅ rigtigt..de vil så gerne ligge i eller på ting og kasser.
 Katte de sviner rimelig meget foran deres kattebakke med kattegrus.
Vi har ikke kattebakker hos os, da vores katte er udekatte.
 AAAwww..hvor er den dog sød.

Jeg kom op kl 09:30.





 





  
Avisen blev læst. 






Lukkede hestene ud, i det lidt overskyede vejr.







Harald sad og overvågede os oppe på bakken.








  

 Det bedste er at ligge på marken og høre musik, imens man kigger på hestene og kattene.




 Harald elsker at ligge og blive ejet, for så strækker han sig nemlig..årh..he loves it.





 Der blev vasket noget mere.


Harald og Minnie var nysgerrige..:-) 







 Jeg skulle hjælpe far med at flytte nogle gipsplader, men han skulle først flytte nogle ting med trucken, så jeg kørte rundt i bobcaten imens.











 Så skulle de plader flyttes.




 Da vi havde flyttet omkring 22 plader gik vi ind til kaffe.


Vi sad og snakkede, spiste og hyggede os:-D 

Jeg gik ud til hesten igen derefter, for de skulle nemlig indenfor og have deres mad.












Som altid fik kattene deres mad bagefter.


 Alice skulle til en koncert med en veninde, så Ida kørte hende til Sønderborg, og jeg ville bare gerne med.


 Der var vildt proppet inde  i mc donalds..vi ville bare in dog have noget lækkert.



 Vi fik bare det samme.
 Jeg får det altid lidt dårligt når jeg spiser sådan noget mad her, fordi det jo er usundt, og ikke særlig godt for din krop..men det er eddermame hyggeligt og det smager jo også godt.

Man skal bare ikke gøre det hver dag..så jeg gør det højst 1 gang i ugen..men det bliver faktisk kun til 2 gange i måneden eller mindre.


Nu var vi hjemme. 


 Jeg gik op på mit værelse for at lave blog.


Min mor HADER når jeg skiver på min computer, for hun kan ikke lide lyden af tasterne der skriver..og denne her er værre end den anden, så jeg er blevet forvist til mit værelse, når jeg skal lave blog..hvilket er en gang om dagen..haha..






Ingen kommentarer:

Send en kommentar