fredag den 4. marts 2016

Masseoprydning-Onsdag den 2 marts 2016.

Åh..ja..den må dufte dejligt så..
Åh..jaa..Hvem kan ikke lide at holde en i hænderne?
Kærlighed er nogle gange svært og ondt for sjælen.
Det der med at man savner en person SÅ meget, og man ikke ved hvad man skal stille op med sig selv..Tjekker telefonen 30 gange i minuttet, og ikke tænker på andet...end ham....Man har bare lyst til at skrive med personen hele tiden, men man vil heller ikke være for ivrig..haha...Årh..hvorfor skal det være så indviklet..



 Jeg elsker at blive inspireret og også at nspirere andre..vi kan sagtens lære en masse af hinanden, hvis bare vi viser vores gode egenskaber og talenter.

Jeg bliver for det meste inspireret af folk der er dem selv og er villige til at kæmpe for det de elsker.
Hvis folk har et fedt outfit på, så kan jeg sagtens finde på at rekreere det ud af mit eget tøj.
Eller hvis jeg lige har set en flot frisure i noget flot hår..så elsker jeg også at lave det på mig selv eller en anden.
Jeg bliver også inspireret af at se folk der har kærlighed til hinanden, fordi man jo altid selv ønsker en så dyb kærlighed, at man aldrig vil skilles.

Se, der er mange ting at blive inspireret af.


Her i nat havde jeg svært ved at falde i søvn.
Kender i det, når man bare ligger og tænker og tænker og tænker på en masse ting?
Hjernen kører bare 180 kilometer derudaf..
Jep..det gjorde min..
Jeg faldt dog heldigvis i søvn lidt efter.

Og kom op kl 10:00.










Idag skulle jeg nemlig hjælpe min far med at rydde vores loft op, da vi skal til at lave et værelse mere,  i vores bed and breakfast.
Vi har lige nu 6 værelser, og 3 der er i gang med at blive lavet.





Vi startede med at rykke så mange ting vi kunne, ud på gangen.

Der er heldigvis ikke gæster på værelserne ovenpå i denne uge, så vi kan gøre os umage med at rykke ting ud og gøre rent bagefter igen.


Vi har bare så meget ragelse.
Vi har modtaget en masse ting fra venner, der solgte deres hus.
Vores hus er fra 1810, så det er 116 år gammelt, og vi har boet 4 generationer på vores gård, så vi har gemt en masse ting.






  









Da kl blev 12:00 holdt vi lige en pause, hvor vi fik lidt mad og hvile.
Jeg fik lavet lidt blog...da jeg godt nok er lidt bagud for tiden..im so sorry..


Da vi havde fået lidt hvile, gik vi igang med at rydde op igen.






Man finder så meget af sit gamle legetøj fra da man var lille, og det er så mærkeligt for man kan sagtens huske nogle af tingene.

Når man ser en ting man husker, så prøver man på at danne billedet af hvad man lavede med tingen og hvor man var, da man brugte tingen.



Nu skulle vi bare have alt det her ragelse ud af gangen og ud på terrassen.


 Håndværkerne var her ikke idag, da det regnede voldsomt.









Da det var kaffetid, gik vi ind og fik kaffe.

Jeg har altid lyst til kakao.
Hvis jeg IKKE har lyst til kakao, så må der være noget galt...

Så jeg fandt mine skills frem og lavede en dejlig varm kop kakao med masser af flødeskum på.





Og for at gøre det lidt lækre, så kom der lige nogle chokolade-knapper på. 




Da der var gået 55 minutter gik vi igen igen ud og tog fat på det sidste.
Vi hev alle tingene ud på terrassen, og satte dem der, for at hæve tingene over rækværket og over på liften.

Ja..det regnede bare hele tiden.


De ting der ikke kunne tåle vand, så som bamser, babytøj og puder, de kom i kasser og fik pressenninger over.

Kl 18:20 havde vi fået alle tingene ind i vores garage, som vi så skal sortere når vi får lejet en container, og en trailer.
Nu var der fyraften.
Jeg elsker Connor Maynards stemme...den er fantastisk..


Jeg skulle jo til zumba om aftenen, og min bus kører 18.18, men fordi vi blev så sent færdige, så nåede jeg den ikke..hvilket jo er ærgeligt.

Så min far tilbød at køre mig hen til zumba.
Jeg hader at skulle bede folk om at køre mig..men det måtte han så godt.


Så en halv time senere kørte vi afsted til zumba.





 Jeg kom faktisk derhen 2 minutter før det startede, så det var heldigvis godt at jeg nåede det. 

Jeg synes det ville være ret uhøfligt at tage et billede af dem jeg går til zumba med, så derfor kommer der lige et billede af gulvet af den sal vi danser i...haha



Det var en virkelig dejlig zumba time idag, da vi bare gav den fuldt gas og fik sved på panden..det er SÅ lækkert.

 
Da jeg sad og ventede i busskuret, ar der en hund der stod og gøede sine lunger ud henne ved netto, fordi ejeren var inde og handle.





Da bussen havde fragtet mig hele vejen hjem til min by igen, kom far og hentede mig.


Så var jeg hjemme igen. 








Jeg fik lige læst avisen fra idag.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar