tirsdag den 15. marts 2016

Kvalmende nudler-Mandag den 14 marts 2016.

 Det her er et virkelig fedt sæt, som jeg helt klart godt kunne købe eller have på.
Om sommeren selvfølgelig.
 Jeg tror ikke rigtig på at der sker nogle overnaturlige eller mystiske ting bare fordi der er fuldmåne, dem betragter jeg dog bare som almindelige nætter, såvel som almindelige dage.
 Årh, det her ser så lækkert ud.
Der er intetsom en skål lækker frugt.
 Hvem der bare havde lang flot hår, hvor der tilmed kunne sættes blomster i.
Det er så smukt og pynteligt.

  
 Lige statusopdateringer fra igår.





Årh, det her lyder SÅÅÅ spændende..jeg ville helt klart gerne komme.
Selvom jeg har haft kat siden jeg var født, så er det altid spændende at få mere af vide.
Lige meget hvilket dyr det er, så er jeg med på foredrag, for jeg elsker jo dyr. 

 Idag skulle jeg jo på kattehjemmet igen, og i kan tro jeg glædede mig, fordi det jo er lang tid side jeg har været der.

Vi har jo en vagtplan, hvor man kan skrive sig på i de "huller" der ikke er taget endnu.
Jeg var bare lidt for langsom, for de bliver ret hurtigt udfyld,..så der er lige et par uger, hvor vagterne er optaget.

Men så slår jeg bare til igen, for jeg tager gerne vagter hver dag, hvis det skulle være.
Jeg elsker at være der, og betragter det allerede som mit andet hjem..:-)








 Mig og Alice gik op til bussen.






 Da vi var i Sønderborg gik jeg lige med Alice hen til hendes skole, og derefter gik jeg mod kattehjemmet.






 Hahah, jeg gik forbi en dame der gik tur med sin hund, og hun kiggede på mig, som om hun skulle til at sige hej til mig, så jeg kom hende i forkøbet og sagde hej.

Hun gloede bare på mig som"øh, hvad har du gang i, hvorfor siger du hej til mig" ? 

Det er da bare en venlighed at sige hej til folk man passerer.





Jeg var i godt humør og glædede mig så meget:-) 


Så var jeg der. 


 Årh, min lille Annie er flyttet ind i en anden afdeling, og hun var i min før.
Jeg elsker den lille kat, og hvis jeg kunne adoptere den lige nu, så havde jeg gjort det.

Jeg kan dog stadig snakke med det lille søde væsen.
 Nu er hun gangkat i køkkenet.
 Haha..hendes ansigt "dont touch med"..^^
Kl 13:00 var jeg færdig og blev kørt hjem af en der også er frivillig på kattehjemmet.
Normalt kører jeg ikke med fremmede, men hun er jo ikke fremmed mere, så det er okayC-: 

 Vi skulle lige på biblioteket, så jeg sad og læste et blad imens hun fandt bøger.

 Så var jeg hjemme.



Jeg savner SÅÅ meget at have en kat indenfor, så imens der ikke var nogen i huset, tog jeg min lille Stribe med indenfor...haha..hvad ingen ser, kan ingen kommentere på.






 Hun er så sød når hun kommer indenfor.
Hun snuser til alt og kniber øjnene sammen, så man kan se hun nyder roen.










Hun fik da også lige et stykke pølse, ligsom Prudst altid gjorde.

Nu har jeg jo ikke nogen at dele min mad med mere.




 Uh, der var noget lækkert lige der.


 Jeg ved ikke om jeg er klar til nudler igen...Eftersom jeg spiste nogle nudler der smagte af lort, og var ved at dø, følte jeg..haahha..overdrevet dramatisk. 



Men jeg lavede nogle alligevel. 


 Imens vandet kogte, kom hestee ud.




 




ALTID når man lukker hestene ud, så får man besøg af Minnie, Harald eller Stribe.





Men det er jo altid dejligt.













 


Så kunne jeg nyde mine nudler.

Jeg må erkende at jeg altså ikke er klar til at spise nudler endnu..det giver mig kvalme..

HAHA..det kan hurtigt vende...indtil for en uge siden elskede jeg nudler, og nu væmmes jeg. 


Yaaaay!!!!, nu har jeg fået tilmeldt mig til bil kørekort!!!!.

Jeg tror det kommer til at gå godt, men bare jeg tænker på det, bliver jeg lidt nervøs..men det tror jeg er meget normalt.


Jeg tænkte at et kørekort ville være rigtig godt, for så kan jeg nemmere søge job i andre byer.
Busser og tog er lidt mere omsonst(undskyld for mine sønderjyske ord), fordi de jo har faste tider hvor de går, og det gider jeg ikke at være afhængig af.

Næste år vil jeg jo gerne studere  veterinærsygeplejerskepå Hansenberg.


Nu skal jeg bare lige vente på svar, om der overhovedet er plads og at jeg har fået en bekræftigelse på tilmeldingen.
Efter noget tid, kom hestene ind igen.







Når hestene er kommet ind, så ved kattene at det er deres madtid efter, så de kommer alle springene.












Jeg begyndte at lave februar goodiebox, men den laver jeg nok færdig på et andet tidspunkt.
Med en masse god the.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar