torsdag den 17. marts 2016

Ludo-Tirsdag den 15 marts 2016.

Ja..den skal nok blive fyldt ud på et tidspunkt så jeg kunne da godt bruge sådan en bog.
Troye Sivan..ja ja..han er ret nuttet, og det er ligemeget at han er homoseksuel, han er stadig en flot fyr.
MEGA fede solbriller.
Jeg kan ikke vælge hvilken en der er fedest..de er alle mega seje.


MEGA flot hårfarve der passer virkelig godt til den blå krans.



Igår lå jeg og læste blade, oppe på værelset..det var rigtig hyggeligt. 






 Imens jeg hørte noget musik.


















 Jeg kom op kl 07.40.










 Jeg fik tømt opvaskemaskinen. 



Spist noget godt og sundt morgenmad. 





 

 Mig og far kørte en tur til Davidsen, da vi skulle hente mere træ.




 Igen havde far bom(slik) med på vores tur.









Da vi kom hjem, lavede jeg blog.


 Til frokost fik jeg også anrettet noget rigtig lækkert og sundt mad.

 Kiks, chokolade, abrikoser og æbler.

Nu gik vi igang igen.





  












I nogle af de gamle "stammer" var der jo gammelt håndværk deriblandt dette stykke træ, som er 106 år gammelt + træets alder, for det har sat der i 106 år, og det har jo også groet i et par år...



Nu var der brød-tid.

Jeg fik skiftet baggrund på min iphone 4s(ja, jeg render stadig rundt med 2 mobiler.
Vores nye simkort er allerede kommet, men far er fokuseret på at få bygget det værelse så hurtigt så muligt, så han har ikke tid til andet.)



 


 
Efter brød, gik vi op og fik bygget lidt mere.
Der er nogle gæster med en lille baby der bor her i et par dage, og deres baby er SÅ nuttet.
Så jeg gik virkelig stille for ikke at vække ham, hvis han lå i barnevognen.






  


Kaffetiiiiiiiiid..:-)


Efter kaffetid kørte jeg med Ida ud og hente Alice fra skole.









Da vi kom hjem spillede vi Ludo.


Jeg vinder bare ALDRIG..det er SÅÅÅ irriterende, og jeg bliver så sur, tro det eller lad vær!..jeg kan godt lide at spille ludo, men jeg er en dårlig taber.
Ja..selvfølgelig tabte jeg(som jeg gør hver gang)..efter det sad vi og snakkede inde i stuen, imens Ida malede i en mavala-malebog.




Lidt efter jammede vi imens Alice spillede guitar.






Hestene skulle indenfor.




Og kattene skulle have mad. 

Om aftenen skulle Ida til guitar, så mig og Alice kørte med hende til Sønderborg.







Imens Ida var til guitar, sad mig og Alice og ventede i bilen i mørke. 

Men det er kun  en halv time, så det er ikke så meget...dog er det trælst hvis det er koldt..


Da Ida var færdig til guitar kørte vi ned til havnen for at kigge ud over vandet.












Og lidt efter en kakao på mc donalds. 








Det her er bare sødt og kreativt.
De havde kyllinger på deres lamper. 




  Vi parkerede i borgen. 




Fordi at vi gerne ville ind og have de der boxe fra Castillo.

Man skal bestille dem før man ankommer til Castillo.


Jeg havde anrettet mit mad lidt pænere end sidste gang.





Jeg havde taget VIRKELIG mange kyllinge nuggets med....hahaha..de er virkelig også gode.




Nu skulle vi bare hjem..:-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar