søndag den 27. marts 2016

Pandekagerne fejlede-Lørdag den 26 marts 2016.

 Jeg er også født i 1994:-)


 Jep..de dage hvor du ikke skal noget overhovedet, og bare går rundt med tudslet uredt hår, og tøj der bare ligner lort.
 Åh ja...også bare hvis familien gør det..jeg siger altid til mine familiemedlemmer, at de godt lige må sige, når de er hjemme eller fremme ved et sted.
 Jeg må og skal lave disse negle en dag..de er

Op kl 08:40. 

 Da jeg stod op, tog jeg med det samme jakke på, og gik ud og mugede ud hos hestene.












 De kunne lige komme ud først.
 Det er så hyggeligt at gå rundt og kigge på hvad de laver og løbe lidt efter dem, og få dem til at løbe efter en.:-D



  



 

 Harald han...ja..i ved hvad hankatte laver..





 Da jeg var færdig med at muge ud, gik jeg ud til kattene og hyggede mig.



 Min farmor havde travlt med at bage, gøre rent og pynte op inde hos hende, fordi der snart kom gæster til bestyrelsesmøde, omkring den årlige fætter og kusine fest.

Så jeg tænkte at jeg lige ville feje lidt ude i gangen.

 Jeg havde smidt alle skoene udenfor, og det synes Harald var meget fint:-)








 Kattene hyggede sig også...Stribe havde fået sig en ny hat i form af en vintergække.


 

  Harald og Stribe havde fået øje på nogle duer ovre ved træerne, så det sad vi alle 3 og kiggede lidt på.




Kattene nyder altid livet når solen kommer frem, for de ligger og soler sig, slikker sol og ruller rundt med et glimt i øjet..og det er virkelig sødt. 







Der var kommet en lille pakke til mig. 

 Det var bare nogle fine negle klistermærker.



Jeg tog mig lige et bad. 















Skiftede min baggrund  på iphone 4s.


 Og så kunne hestene komme ind igen.




 Og kattene få mad.





 Det er stadig rigtig underligt at Prudst ikke er her mere..hun har jo ALTID været her..hver dag i 15 år..Jeg savner hende stadig rigtig meget...
 Jeg fik lige pludselig en trang til pandekager med is.

 Så hvad gør Mai-Britt?-hun går ind og laver pandekager...eller ja..prøvede på det...








Dejen blev ikke så forfærdelig god..den blev nærmere klumpet. 



Så jeg opgav det og smed det ud..for pandekagerne gik hele tiden i stykker og det så bare ikke lækkert ud.
Min farmor havde jo også bagt en masse kager og småkager til bestyrelsesmødet.

Da alle gæsterne var kørt hjem kom hun ind med ALLE resterne(det plejer hun altid at gøre) 

 Hun køber ALTID vindruer ligemeget hvad arrangementet er:-P






Og så havde vi da også lige fået et stykke af alle de oste hun ejer..og hun ejer mange oste:)
Åh, farmor dog, du er herlig <3 

 Hendes hjemmebag er det bedste (-:
 MEN farmors the er vidunderlig..virkelig..the smager af en drøm, når hun laver det.



Jeg fik lige ryddet op i vores køkken, for det lignede da bare hvad ved jeg lige før. 

 Imens jeg pakkede resterne ind, kom jeg til at tænke på efterskolen, når man var i køkken og skulle pakke folie omkring pålæg og salat...åh..de minder.




Jeg havde en stor trang til at spille sims, hvilket er en smule sjældent, for jeg føler jeg spilder tiden, når jeg spiller sims...men men i små herlige glimts, så føler jeg trang til at spille det.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar