tirsdag den 22. marts 2016

Pilerensninsganlæg-Søndag den 20 marts 2016.

 ALT ved det her billede er SÅ fedt.

Håret er en smuk farve..knolden er perfekt.
JAKKEN ER SÅÅÅÅ FEED:)
 Hvis i ikke har tilføjet asenseofhuber på snapchat og instagram..SÅ GØR DET!, for han er super dygtig til at tage billeder.
 Jeg elsker de her negle, de er så flotte.
Jeg ville aldrig kunne have sten på mine negle, da jeg er meget udenfor og laver meget med mine hænder, så de ville simpelthen falde af.
 Jeg ELSKER det her mønster, sammen med de fine farver.
Det må jeg prøve at lave en dag.

 Jeg kom op kl 09:10 ca. 











Vi fik spist søndags morgenbord sammen.




 Jeg er jo medlem af en gruppe på facebook der hedder spørg universet.
Det har noget at gøre med spiritualitet og healing.

Der var en der tilbød gratis fjernhealing idag kl 11:30-12:00.
Jeg har aldrig prøvet sådan noget før, så jeg sagde ja.

Det var vildt mærkeligt for da kl var ca 11:05-11:15 så blev jeg virkelig træt og tung, og jeg fik det helt vildt varmt, og det begyndte at prikke overalt i min krop...Det var SÅÅÅ mærkeligt...

Jeg fik søgt lidt på nettet omkring fjernhealing, og det passede..så jeg er blevet healet..

 Lidt efter gik jeg ud og hjalp min far med at flytte nogle gipsplader.











 Tænk at der er 10 dage til jeg officielt skal begynde på kørekort til bil.
Jeg glæder mig, men jeg er også rigtig nervøs..kan jeg overhovedet finde ud af det, bliver jeg mon bange for at køre eller hvad ved jeg.

Jeg har nemlig ikke lyst til at køre stærkt..det kan jeg ikke særlig godt lide...
 Nu skulle mig, Ida, Alice og far ud og beskære vores eget rensningsanlæg, som vi gør en gang hvert år.
 Vi tager halvdelen hvert år.













 Vi fandt hurtigt en måde at få dem slæbt hen til det sted de skulle ligge.

En samlede grenene op, efter far havde skåret dem..en hentede og en lagde dem i bunker.











 Kl 15:00 holdt vi fyraften, for vi ville nemlig gerne med til en forårsmesse i Hørup hallerne.
Messen startede kl 13:00 og lukkede k 17:00, så vi kunne lige nå at kigge på det i en time.

 Vi tog alle sammen et hurtigt bad.
Perfekt når man har et bed and breakfast, for så har man mange badeværelser(vi gik selvfølgelig i bad der hvor der ikke bor gæster.)










 Og så kørte vi afsted. 


Men vi droppede det, for når først vi kom derhen, var de sikkert allerede igang med at lukke det ned.





Vi kørte istedet hen til Vemmingbund strandcamping og fik os en is.






  



 Jeg var den eneste der gerne ville ud at gå ved stranden imens jeg spiste min is...de andre ville bare blive siddende i bilen..øv øv.


 


Så jeg gik selv hen til stranden for at kigge.


 Det var rigtig smuk og fredfyldt.
Vandet sivede og lavede dejlige lyde, imens fuglende pippede.
 Efter lidt tid kørte vi hjemad igen.



 Vi skulle lige ind og handle til aftensmaden. 




  











Hjemme.










Min lille Stribe <3. 













 Kattene fik deres mad.





Bloggen blev  udgivet.
 Mig, Ida og Alice gik igang med at lave maden.


Jeg kan ikke fordrage flæsk, så jeg havde købt mit eget kød. 


 Vi fik dækket et fint bord..det så rigtig hyggeligt ud.








Vi havde lavet salat, persillesovs, kartoffelbåde, flæsk(jeg skulle bare ikke have flæsk) 












Om aftenen så hele familien we bought a zoo..den er SÅÅÅ god..jeg elsker den film.:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar