fredag den 4. marts 2016

Fyld en box på Castillo-Tirsdag den 1 marts 2016.




 Smukke mennesker på et smukt fotografi.
Der er noget meget smukt, naturligt og eventyrligt over dette billede.

 Hvis der er noget man gerne vil, så er det bare med at holde fast i det, indtil man synes man har opnået det, og fået det godt med det.
Det dur ikkehvis man ikke har det godt med sit mål, så det er bare emd at gøre det helt end halvt.
 Åh, ja...og den rose er helt perfekt i mine øjne..

Haha, ja, det kan der være noget om :-)..det er virkelig sødt.



Jeg kom op kl 09:00.












Jeg havde virkelig lyst til at tage til Sønderborg og bare gå rundt og rundt og rundt... så jeg tog bussen til Sønderborg.












Det var virkelig koldt på vej op til bussen..jeg frøs mine hænder ret meget. 





Så sad jeg og ventede på bussen. 














 Endelig var jeg i Sønderborg og kunne begive mig ud på en hyggelig gåtur.













Jeg valgte at gå forbi VUC, fordi jeg virkelig savner menneskerne, stemningen og bare at være der..jeg har ikke rigtig noget at skulle derind for mere..det ville bare være underligt..så derfor tog jeg lige en runde.







Jeg gik bare de mest random steder hen. 

Der var faktisk mange mennesker der gik rundt i byen, så det var virkelig hyggeligt at gå igennem gaderne.


  














Har i hørt at fætter Br butikken lukker?
Det er virkelig trist, når det er der man har kommet rigtig tit som barn, og nærmest fået alt ens legetøj derinde fra. 





Og så lige en tur op forbi biblioteket, for at læse blade.















Og et par snapchats.













Da der var en bustid hjemad, tog jeg bussen hjem. 





Og gik hjem.








Det var stadig ret koldt på vejen hjemad, hvor man bare gik og bed tænderne sammen.



Jeg har nu i 4-5 dage gået og GLOET på noget skrald der lå i vejkanten, og jeg kan bare blive SÅ irriteret på folk der smider affald i naturen...DET HØRER IKKE TIL  DER!.
Jeg forstår ikke hvorfor folk ikke bare kan gemme det til de ser en skraldespand..

Så jeg tog det simpelthen med hjem i vores egen skraldespand. 




Endelig hjemme. 


Harald sked igen igen.


Ida havde lukket hestene ud idag, men jeg ville da lige ud og hilse på dem.








Bruno står altid og glor på en, med de der nuttede "hundeøjne"







Woow, vildt billede.
Ja, Mojn do!






Denne gang var det Stribe der kom og sagde hej til en...Harald sad sikker og sked et eller andet sted.


Åh, hvor jeg dog elsker min kat <3




AHA!..der var Harald(den hvide klat nede på marken.) 





Klokken var også ved at være deres madtid, så jeg fik dem lukket ind igen.(efter 3-4 timer)





Kattene fik mad. 

Min mor klager altid, når der ikke er mere træ, og jeg er så pligtopfyldende at jeg bare går ud og laver noget, selvom jeg skal nå nogetlige bagefter..Det er ikke så sjovt at være pligtopfyldende...


 Vi skulle egentlig have kørt 18:30..men jeg skulle jo lige ordne noget træ, så vi kørte senere.
Ida skulle til guitar, men mig og Alice ville bare gerne med og vente i bilen. 

Så kørte vi.


Hendes guitar starter kl 19:00, så mig og Alice skulle sidde og vente i 30 minutter ude i en kold bil. 



  

Endelig var hun færdig en halv time efter.



 
Og vi kunne køre til Bilka.











 


Vi var godt nok ikke inde i bilka i så lang tid, for der var ikke nogen af os der købte noget. 

Nu gik turen til mc Donalds, fordi vi gerne ville have en kakao.



 De er altså gode de kakaoer på mc donalds.

Vi sad der i en halv time, for Castillo er begyndt på et slags tilbud, hvor man kan komme og hente en box med mad for 25 kr fra kl 20:45-21:00..fordi de gerne vil være med i kampen mod madspld.

M





Vi parkerede i borgen.


man skal bare downloade en app, før man kan købe selve boxen, man skal fylde maden i.


Appen hedder goodtogo inde på appstore.

Man kan vidst godt bestille boxen hjemmefra, det gjorde vi dog ikke..vi var der bare og stod som 3 idioter med hver deres mobil..totalt asocialt, haha :-)




 


Done..jeg følte bare at jeg proppede alt for meget ad deri..det så lidt klamt ud,med mad der bare væltede rundt i en box.







Det ser ret ulækkert ud, ja..men det smagte nu ret godt.:-)







Nu skulle vi bare hjem.
Lige de 5 minutter inden vi kom hjem, begyndte det at sne..
Altså jeg kan godt lide sne, men så skal det altså også kun være i oktober, november, december månederne.

Nu må det godt snart blive sommer.


Vi hørte lidt musik på vejen hjem :-P

 




Så var vi hjemme.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar