torsdag den 24. marts 2016

Solskinscykeltur-Onsdag den 23 marts 2016.

 Jeg elsker at der er det der bling bling på nogle helt enkelte og beige negle.
 Dette look er også helt vildt fedt..det er lidt ligesom ild og også lidt rocket.
 Jeg synes der sker lidt for meget på de her negle..det er ikke så meget min stil..det er meget forvirrende.
 Uhh...he is soooo hot...jeg ville ikke afvise ham..hahah..tværtimod.

Jeg stod op kl 08:00, og opdaterede min softwareopdatering. 









Jeg tog mig et dejligt bad. 




















Jeg fik læst morgenavisen. 

Og spist noget morgenmad.



Jeg elsker musli, men jeg kan overhovedet ikke fordrage rosiner og de der tørre frugter der er blandet i muslien. 

Så dem tager jeg ud.


  

Jeg fik vasket noget tøj.
De søde væsner kom udenfor.







  



  







 Vejret var SÅÅÅ vidudnerligt idag, man kunne bare mærke varmen over det hele, og der var slet ikke koldt.



Så jeg skulle da ud og cykle en tur.

Jeg vil helt vildt gerne prøve at planlægge en dag, hvor jeg bare cykler hele dagen..det kunne være virkelig fedt.


Afsted med mig.















  





Det er altid så lækkert bare at suse rundt og se sig omkring, hilse på de folk der kommer løbende, cyklende eller gående forbi.



















Imens jeg susede rundt imellem bakker og i solens stråler, så følte jeg mig glad og lykkelig..jeg nyder det og jeg elsker det. 



 Der duftede af havvand og nyslået græs.




Så var  jeg hjemme.




Jeg fik mig et stykke brød med far til frokost.
Og vaskede lidt mere tøj.
Og fik hunget en masse op.
Jeg elsker den årstid..nemlig sommer hvor alt nærmest dufter af vaskepulver, fordi man har mulighed for at hænge det op.


Når jeg laver isterninger, så laver jeg til et helt hundrede år.



Mig, Alice og far gik ind og fik kaffe hos farmor.



Efter kaffen hang jeg mere vasketøj op. 




Lige meget hvor man er, er kattene.
Det er så sødt og rart at kattene ligger og ruller rundt i nærheden af en.




Derefter gik mig og Alice ud og hjalp far med at rydde op.


Vi skulle flytte jern i containeren så der blev ryddet op.









Hestene kom ind.
Pinkey er altid den der stå først ved hegnet.
















Til sidst da vi holdt fyraften gik mig og Alice en tur på marken.







 Nu skulle kattene have noget mad.

Nuurh, mor og datter..hvor er de søde..

Minnie (den mest sorte) er datter til stribe(den lyseste)
















Min mor har en voksen malebog som mig, Ida og Alice faktisk har overtaget, haha..Den malede jeg lidt.
Det er faktisk virkelig hyggeligt og meget afslappende.  








  










Ingen kommentarer:

Send en kommentar